Trusted Agent profile · Kirklees

Yorkshire's Finest Huddersfield Kirklees reviews

4.0

★★★★★ Great

43 reviews across 3 platforms

599-601 Wakefield Road, Huddersfield, HD5 9XP, Kirklees, HD5 9XP

Yorkshire's Finest Huddersfield's office in Kirklees, at 599-601 Wakefield Road, is rated 4.0 out of 5 across 43 reviews on three platforms, including 29 Google reviews rated 4.0.

Google logo

4.0 / 5

29

Reviews on Google

This office

Facebook logo

5.0 / 5

7

Reviews on Facebook

Business-wide

Trustpilot logo

7

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Kirklees office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

I have only good things to say about Yorkshires Finest. We listed our house with them and got immediate viewings, communication was excellent at all times. A lady called Pauline Walsh was particularly helpful at keeping us up to speed with progress. We ended up selling the house for the full asking price. The house we intended to buy (via a different agent) ended up falling though unfortunately, that experience really highlighted how fortunate we were to be dealing with a company that actually replied to messages and communicated well. Anyway, Yorkshires Finest managed to find us an alternative property which turned out to be a far superior option for us and for that I will be eternally grateful. Just goes to show that finding an agent that listens to your specific requirement and acts accordingly can make a huge difference, as well as one that has a large and well managed portfolio of properties on their books.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Ben · 25 October 2021

Agent replied · 24 October 2024

Thank you for your kind words, we are delighted you were happy with our service.

1/5

Trustpilot

Refuel - rude

Refuel cafe has gone down hill over the last few months, two blonde women are so miserable and rude, puts me off of getting my lunch there, for someone that is working in the building, the cafe is convenient but I’ve started to check who’s out the front before even thinking of going in there because I can’t take the rudeness from either of them two

Anonymous · 11 March 2026

2/5

Google

Wouldn’t rate as the finest in Yorkshire. Our offer was accepted on a property, but they needed more and more information from their first email to actually take a property off the market. Viewings were still taking place after the offer was accepted. After organising solicitors etc I provided the additional info to the real estate, the buyers pulled out anyway.

Paige · 25 October 2021

Agent replied · 24 October 2024

Good Afternoon Ms Miller, thank you for your feedback. As with any offer we have to undertake due diligence and follow procedures when taking offers and marking properties up as sold. With the particular property you did offer on the vendors decided to take their property off the market and we had to act upon our clients wishes. We do have your interest noted on our system and should the property return to the market we will be in touch.

5/5

Trustpilot

Great evening

Great evening, Angela was very polite and friendly and made sure we had everything that we needed. She was very attentive and very professional. We actually thought she was the Manager!

Sophie · 13 June 2025

1/5

Google

got 1 viewer in 6 months.with yorkshires finest they marketed it on rightmove with wrong room sizes. placed with a new estate agent sold in a week . yorkshires finest sued me for full commission as i sold it within 6 months of removing it from them I defended it in court cost me £3.000. for barristers and legal costs As a widow of 75 this estate agents cost me 2 years of legal battles. They did not sell my house, and offered a despicable service

Neil · 25 October 2023

Agent replied · 24 October 2024

Hi Neil, Really sorry you feel this way, if you would like to contact me to discuss further i would be happy to see how i can help. james@yorkshiresfinest.org General Manager Thank you

5/5

Facebook

Had a meal on Friday night, lovely place and our waiter was outstanding, his name was Jerome, nothing was too much trouble, def went the extra mile for the customers. My only criticism would b yhr music, the music itself was really really good, but thr volume was accessive, was exceptionally Loud. food was also v good I had the cesar salad was prob one of the best I have had.

Karan · 11 May 2025

5/5

Google

Just a thanks to Julie and the team from Yorkshires Finest, for great advise and customer service. would highly recommend Thank you team

Kaz · 25 October 2023

Agent replied · 24 October 2024

Thank you very much.

1/5

Google

What a shocking experience of an estate agents. R We have used numerous estate agents over the years, and are in the property business so are aware of what to expect. They have done nothing but prove that they are a 1 man business, where the office were constantly changing what they were agreeing to after they had to clear it with the boss. Why make any agreements if you don’t have the authority. When the property was to come off the market, they tried their very best to milk as much money as possible. This involved lying about agreeing to take it off the market, then trying to charge to remove it off the market. I also have email trails which I have forwarded to the ombudsman, where they claim that notice periods can’t be given during a contract, in order for the contract to end at the end of the contract date. We were forced to keep the property on the market with them, even though we were not doing any viewings which doesn’t make any sense at all. For anyone wanting to use this company, be very cautious. Another local company told us recently about how many properties these guys have sold this year and it explains why they must of been so desperate for a board to be up, and to try and get as much money as possible. All the unprofessional behaviour and breakdown of relationship, was due to being forced to stay on the market with them.NegativeProfessionalism

Sophie · 25 October 2022

Agent replied · 24 October 2024

Dear Ms Malik, We have investigated the timeline of events regarding your family’s property and can see that you submitted a request to withdraw from market at the end of September but after following discussions with senior management, you requested costs for letting through ourselves. As per our terms, the property remained on the market so that we could log interest from applicants in which you received several enquiries. During this period, you communicated with both our rental and sales department, we note that you still accepted some of the sales enquiries to view the property, even discussing a potential offer which was withdrawn as the applicant could not commit to your request for a 5-week turnaround. We also note that we did find a buyer which was sent to solicitors, regrettably the chain fell apart, so the sale never completed. Once you had decided to not let the property through Yorkshires Finest, we acknowledged the written communication from your family member and the property was removed free of charge at the beginning of the month. We are sorry you felt that our services did not meet your standards, but we can assure you that we responded to all your email and verbal communications and assisted with marketing preferences when requested. We wish you the very best with future marketing and look forward to hearing from you in due course should you wish to discuss your comments further. Kind Regards, Yorkshires Finest

2/5

Trustpilot

Outstanding Food, Disappointing Service on a Special Occasion

We’ve dined here before and the food has always been outstanding, and that hasn’t changed. The quality, flavour and presentation are still excellent, and the kitchen clearly knows what it’s doing.

Jayne · 1 March 2026

5/5

Trustpilot

Spoke to Ellie

I called up today and I spoke to a lovely lady called Ellie she helped me with a health and safety enquiry she was very prompt and efficient and could answer all my questions with clear communication she was very helpful. If I ever call back I hope to speak to her again 👍

Sam · 8 August 2025

3/5

Trustpilot

First time I’ve eaten breakfast at…

First time I’ve eaten breakfast at Sopers House. Unfortunately the customer service was pretty non existent, such a shame as the restaurant is lovely.

DH · 17 April 2026

5/5

Google

After a very stressful move (due completely to my solicitor and not Yorkshire’s Finest) I am delighted to have moved into my dream home. Staff at the office could not have been more helpful, supportive and kind during an incredibly difficult moving day. I was treated with respect and kindness every step of the way. Thank you so much 😊

Charlotte · 25 October 2023

Agent replied · 24 October 2024

Thank you so much for your kind words. It was a pleasure working with you and we wish you all the best in your new home!

5/5

Google

Professional service and advice at all times, Justin and the team did an excellent job marketing and achieved a sale.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Joe · 25 October 2021

Agent replied · 24 October 2024

Delighted you were happy with our service, we hope we can help again in the future.

4/5

Google

Just completed my house sale with Yorkshires Finest. I would like to thank all staff for their attentiveness, knowledge & communication during what was, I think an unusual ( at times) viewing & sale process. We were able to work together & adapt to achieve a positive outcome. I recommended them to a close friend who also had a successful process & sale.

Belinda · 25 October 2022

Agent replied · 24 October 2024

Thank you for this review. Your were a pleasure to work with and we very much enjoyed selling your beautiful home. All the best for the future

5/5

Trustpilot

Elegant Ambience

I had a truly A-MAZ-ING time with my family at the restaurant. The Sunday Roast meal was absolutely divine.

'Twiggy' · 24 February 2026

5/5

Facebook

Fabulous venue, Everything is top quality . Staff are very professional but also friendly,

Hazel · 9 July 2022

Agent replied · 22 October 2025

Hazel Pearce, Hello, Beautiful, I noticed your page keeps popping up on my Facebook friend suggestions even when we don't know each other. My honest and sincere apologies for abruptly invading your privacy. I hope it's not an offense for us to be friends? I've tried to send an invite, but it's not working. Please kindly send me a friend request or text me on Messenger so we can keep in touch with each other. Thank you

1/5

Trustpilot

Fourth and last time eating at Sopers…

Fourth and last time eating at Sopers House restaurant. Food has always been good but service is dire. First time we went for Father’s Day and they ran out of mugs for coffee - not particularly busy time.

Mrs · 16 April 2025

5/5

Google

Excellent service from start to finish. Very pleasant staff couldn't have been more helpful. Our property went on the market on the Friday and had sold over the asking price by the Monday, completion taking place in just over three months. Very happy to recommend CornerstonePositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Sandra · 25 October 2021

Agent replied · 24 October 2024

Oh thank you so much for taking the time to give us that feedback!

5/5

Google

Very professional and competent service. The staff( in particular-Rhiannon) always had time and support when responding to my enquiries. Helpful right up until completion and I always felt valued and in safe hands. Thank you for all your hard work.

Nigel · 25 October 2022

Agent replied · 24 October 2024

Thank you for the kind words. It was a pleasure working for you and your family, we wish you all the best.

5/5

Google

They have been amazing, responsive and supportive. They sold the property within a few days. Maintained communication during the purchase and helped drive the purchase to completion. Couldn’t recommend a better agency to sell your property through.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

DELIVITA · 25 October 2022

Agent replied · 24 October 2024

Delighted you were happy with our service, we hope we can help again in the future.

1/5

Google

Really disappointed. All thé team is not reliable, after given us written offer, they have offered the house to someone else in exchange of deposit. We have spend 4 weeks doing all thé paper work they have asked.

Ursila · 25 October 2022

Agent replied · 24 October 2024

Hello, We are sorry to hear this however we are unable to find your name on our system to have viewed or offered on a property through Yorkshires Finest. We are required to put forward offers to the vendors. Which can lead to other disappointed parties in the long run. If you wish to make contact with us directly so we can look into your personal complaint do not hesitate to contact us. Regards Yorkshires Finest

5/5

Google

Great experience so far, great idea to have the drone overhead pictures. Good staff/customer rapport, nice to have the one to one attention.

Trina · 29 November 2023

Agent replied · 24 October 2024

Thank you Trina, it is great to hear you have had a good experience with ourselves.

5/5

Google

Very professional. They've provided the fair valuation and brilliant service. Will recommend to my friends. Thank you for all your great effort and help

Daniel · 25 October 2023

Agent replied · 24 October 2024

Thank you so much for your kind words. It was a pleasure working with you! We wish you all the best for the future.

5/5

Google

I have recently completed the sale of my property and I can only say what a professional team Yorkshires Finest are. From the initial contact with Justin to Pauline & Rhiannon on a more regular basis. Thank you very much!PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Dawn · 25 October 2021

Agent replied · 24 October 2024

It was a pleasure working with you and we wish you well for the future!

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Yorkshire's Finest Huddersfield's Google reviews

Questions about Yorkshire's Finest Huddersfield Kirklees

How many reviews does Yorkshire's Finest Huddersfield Kirklees have?

Yorkshire's Finest Huddersfield's Kirklees office has 43 reviews across three platforms: 29 on Google, 7 on Facebook (across the whole business), 7 on Trustpilot (across the whole business).

What is Yorkshire's Finest Huddersfield Kirklees's rating?

Yorkshire's Finest Huddersfield Kirklees is rated 4.0 out of 5 across all 43 reviews, and 4.0 out of 5 on Google from 29 reviews.

Where is Yorkshire's Finest Huddersfield's Kirklees office?

Yorkshire's Finest Huddersfield Kirklees, 599-601 Wakefield Road, Huddersfield, HD5 9XP, Kirklees, HD5 9XP.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.