Every review we hold for the Hertsmere office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Mary · 3 April 2026
Agent replied · 17 April 2026
Thank you so much for your 5-star review, we really appreciate you taking the time to share your feedback!
We’re delighted to hear you had a positive experience with Bellgrange Estates�.
Your support means a great deal to our team, and we’re always here if you need any help in the future.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Lidiya · 17 July 2025
Agent replied · 26 October 2025
Hi Lidiya,
Thank you so much for your kind five-star review! We’re truly grateful you took the time to share your experience, it means a lot to us.
It’s been a real pleasure having you as a tenant, and we’re so glad to hear you’ve been happy with the property and our service. If you ever need anything, we’re always here to help.
Warm regards,
Paul
Bellgrange Estates
★★★★★ 3/5
GoogleRating only, no written review.
Charlie · 17 April 2024
Agent replied · 23 October 2024
Hi Charlie. Thanks for leaving a review for Bellgrange Estates. However, we do not recognise your name and do not recall having any dealings with you. Please let me know how we can help you
★★★★★ 5/5
GoogleBest service
Petru · 24 October 2023
Agent replied · 23 October 2024
Hi Petru. Thank you for your very good review, which is much appreciated.
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service!
Homan · 17 April 2023
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for your good review . It was a pleasure dealing with you
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
GADGET · 24 October 2022
Agent replied · 23 October 2024
I’m sorry to see that you had a such negative experience with us. Please contact our team so that we can learn more about what went wrong and work to resolve the issue.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Saeed · 17 April 2022
Agent replied · 23 October 2024
We are sorry that you were not happy, but we take referencing seriously for our landlords, and all tenants are referenced to ensure that we only put tenants into properties who have passed the referencing process. You were informed of the process from the outset.
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Print · 17 April 2022
Agent replied · 17 April 2026
I’m sorry to see that you had a such negative experience with us. Please contact our team so that we can learn more about what went wrong and work to resolve the issue.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Peter · 17 April 2021
Agent replied · 23 October 2024
Thank you. It's a pleasure dealing with you.
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Adina · 17 April 2021
Agent replied · 23 October 2024
Dear Adina thank you for taking the time to leave us a five-star rating! We're thrilled that you had a positive experience with us. If you ever have any questions or need further assistance, feel free to reach out.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.