Every review we hold for the Haringey office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleI am writing this behalf of my uncle because he doesn’t speak English last year he rented a flat from these people they all so speak Turkish so my uncle paid them admission fees which by law they don’t have the right to ask him for admission fees but they did why because my uncle doesn’t speak English and he’s only been in uk for one and half years and then they asked him for weeks rent 2 months deposit again buy law they can only ask 4 week’s and when he left the flat they only give his one moths rent back said to him we only had one month deposit of yours horrible people
London · 17 March 2026
Agent replied · 17 April 2026
Dear Sir/Madam
We are so sorry to hear this. First of all to be able clarify, could you please mention the relevant address or applicant please. After verifying the address or applicant, will take this and open up an investigation
Thank you
★★★★★ 1/5
GoogleI came to your office to rent a studio on 24/02/2022 and met Mr. Can. There was a studio a few blocks away from your office and we viewed it.
I came back to ofis in the evening and demanded that I want to keep the studio and Mr. Can asked me £200 extra for deposit and rent, excluding rent.
He said he would authenticate me and my guarantor as a reason.
I did not accept and I asked other real estate offices to confirm this and others learned that there is no extra charge for such a transaction.
I have a big trust problem with you and I will warn all my relatives to be careful.
👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
Filiz · 11 November 2022
Agent replied · 24 October 2024
Dear Filiz,
Thank you very much for your comments, And really sorry to hear this, will investigate this, and will update you due course
Kind regards
Easy Properties London Ltd
★★★★★ 4/5
GoogleOne of Easy Property's clients has encroached my mother's property boundary, my mother being an 85 year old widow. John, the agent that initially represented the landlord, was both insensitive to the impact this had on my mother and seemed oblivious to the legal implications of the encroachment. Fortunately this issue was taken over by Kadir Tipi, who has since handled matters with consummate professionalism and integrity .
I'm now hopeful of an amicable resolution to a straightforward boundary encroachment issue. I don't know if the landlord in question appreciates the fact that Kadir has saved him time, money and reputational damage - but he should. A potential County Court Judgement is hardly a badge of honour. But I know my mother appreciates the fact that this matter will be resolved swiftly, fairly and without the need to go through the small claims court.
If more property management companies took Kadir's approach, both the small claims courts and First-Tier Tribunal staff would have a lot more free time on their hands.
Calli · 25 October 2020
Agent replied · 24 October 2024
Dear Calli,
Thank you very much, my main aim to help and solve issues in a professional manner.
Once again i would like to thank you on be half of my company Easy Properties London Ltd.
I am hope to work with you near future, You are always welcome 🙏
★★★★★ 5/5
GoogleGreat communication with staff. Especially Levent and Ozzy. Definitely would recommend renting from here.
Alper · 17 January 2026
★★★★★ 5/5
GoogleThank you very much for Kadir from Easy Properties. Very good service and kind peoples.
They quickly solved all my questions and problems, and thanks to Kadir Bey and Osman Bey, I rented a house in a very short time. Thank you very much
Serap · 25 October 2022
Agent replied · 24 October 2024
Dear Serap,
Thank you very much for your review and comments, It means a lot to us
Kind regards
★★★★★ 5/5
GoogleI have been a tenant with them since 2020 never had any issue, in fact whenever i need for maintenance their response is quite quickly. Special thanks to Kadir and Ozzy they are a star of the company,
Atice · 11 November 2022
Agent replied · 24 October 2024
Dear Atice
I thank you very much for your kind comments, it means a lot to us.
Kindest regards
★★★★★ 5/5
GoogleI've been searching for a studio apartment for a long time, and during this process, I met Can, who was incredibly attentive and professional. He thoroughly understood my needs and helped me find the perfect home. He was there for me every step of the way and responded quickly to my questions. I'd like to thank him again. I highly recommend him to anyone looking for reliable and friendly service!
UĞUR · 17 April 2025
★★★★★ 1/5
GoogleI couldn't find a house, I was in trouble. I went to easy properties. I met Mr. Can.He recommended me a house. I saw the house and decided to keep it. He said I had to pay an extra 200 pounds excluding deposit and rent. I asked what you wanted extra for. He wanted to make illegal profits from me by saying that he would verify my identity information and do a credit check. I have great distrust of this company because they asked for illegal money. I wanted to share this nice and untrue behavior with you. please be careful for easy properties.
Sevilay · 11 November 2022
Agent replied · 24 October 2024
Dear Sevilay,
Thank you very much for coming and visiting our office, whats the reason you gave us 1 star ?
We have investigated this issue and we have no name under Sevilay Gunes,
in normal case scenario, our agent must keep a record of client and for appointment purposes, in fact we do not take any fees from our tenant such
★★★★★ 1/5
GoogleWhen it comes to repairs they are un reliable they breech your tenancy agreement all in the name of profit. They never commincate between the landlords and the tenant and do not do repairs.
They also have BAD customer service they never contact you back you can send email after email however that isn't the case they apologise and still remain at a level which is very poor at easyProperty. Please be assured that this is the level of service that easyProperty pride themselves on. The Customer Service Manager is aware and still nothing has changed and an apology isn't accepted due to the facts that have been given and they are fully aware.
I do not recommend anyone to sign up or look for properties at this agency they have a bad reputation most the bad reviews are the truth and very similar by the level of service they offer wither its selling or buying a property or renting . I will provide some images on a link from the state of properties provided which you can see for yourself.
There response is to say I am not on their data bases to cover themselves.
T · 26 October 2017
★★★★★ 1/5
Googlei am a londlord and worked with this company under guaranteed rent i had all kinds of problems from tenants and from company itself
they do things harder for landlord so i DO NOT recommend this agent to work with,to LANDLORDS!!
Ali · 16 December 2025
★★★★★ 1/5
GoogleThey manage the property above my house and they are useless. Their tenants are constantly littering in my garden and they refuse to get involved. The small 1 bed flat is occupied by many adults and children. Avoid at all costs.
Jamie · 10 November 2024
Agent replied · 24 October 2024
There is no report made as described to us.Only 2 or 3 people can live in a one-bedroom flat. We do not have such a flat in our portfolio.I think you left a review to the wrong agency. We would appreciate it if you could fix it.Thank you.
★★★★★ 1/5
GoogleEPL Easy Properties London Ltd
Hello friends, don't rent from this agency. Anyway, my rental property has repair work to do, I contact them in every way, but nobody is dealing with it, they don't even fix the lights. I advise you to stay away from them.
Hasan · 17 May 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI have had great experience in renting a property from Easy Properties London Ltd. The stuff is very friendly and the minute that, you walk in to their office, they give you a warm welcome in a very professional way and give great service. I also would like to send special and kind regards to Lettings and Sales Manager Mr Kadir.PositiveResponsiveness, Professionalism
Rumen · 11 November 2021
Agent replied · 24 October 2024
Thank you so much, your comments means a lot to us,
★★★★★ 1/5
GoogleShould be renamed “Incredibly Difficult Properties”. Shocked by the terrible lack of professionalism, never found it so difficult to try and view or rent a property. The level of incompetence is astounding
Seb · 17 April 2024
Agent replied · 17 April 2026
We are disappointed that you are dissatisfied. Please be advised we receive hundreds of requests for each property we advertise. Due to the vast amount of interest we receive it can sometimes be difficult to respond within 48 hours. Please can you provide your contact details so that we can look in to this further for you.
★★★★★ 5/5
GoogleWell deserving of the 5 stars. Great communication.
Cagan · 17 February 2026
★★★★★ 2/5
GoogleVery good service when looking to buy/rent.. after that goes downhill. Staff hit and miss in terms of professionalism and have poor knowledge about housing legislation.
Antony · 10 July 2025
★★★★★ 1/5
GoogleShould be renamed “Incredibly Difficult Properties”. Shocked by the terrible lack of professionalism, never found it so difficult to try and view or rent a property. The level of incompetence is astounding
S · 25 October 2023
Agent replied · 24 October 2024
We are disappointed that you are dissatisfied. Please be advised we receive hundreds of requests for each property we advertise. Due to the vast amount of interest we receive it can sometimes be difficult to respond within 48 hours. Please can you provide your contact details so that we can look in to this further for you.
★★★★★ 1/5
GoogleI am doing market research. I am planning to buy a house. I gave your company 5 stars, you did not make any comments, you ask when you give 1 star. A good company should question both good reviews and bad reviews…
Suzan · 25 October 2022
Agent replied · 24 October 2024
Hi, we are very disappointed to see you have given our agency 1 star. We dont have you on file, could you please advise why you decided to rate us 1 star ?
Dear Suzan,
We checked our record and confirm that you have never called nor gave 5star to us, as you have never use our service too, Why are you given us 5 star where we have never met or had any formal communication and now you are giving a 1 star for not calling you where we dont have you in our records.
To our understanding this is a CYBER attack to tarnish our reputation. Please note everything has been given to our Legal Department and Insurance Company to investigate and take proceedings according to the result of the investigation.
This will be for all the review makers that gave us 1star and we have never had any formal commination. Our Legal department is dealing with this Cyber attack that is causing our reputation and tarnishing us for no reason.
★★★★★ 1/5
GoogleUnprofessional and not helpful at all. Don’t recommend this
Selin · 20 July 2025
★★★★★ 1/5
GoogleThankfully I'm not a tenant but I am unfortunate enough to be living beneath some of there tennants. I've had multiple water leaks come through to my property which has caused considerable damage. After many promises to have it repaired …
Mick · 17 April 2024
★★★★★ 1/5
Googlethey don't even warrant one star, awful...dragged their heals for months on an exchange date, then suddenly started issuing threats apparently from the seller, these were not true. If you have to buy through them get yourselves a very good and patient solicitor to deal with everything.
Adele · 12 November 2017
Agent replied · 24 October 2024
Dear Adele,
we have not done your sales deal its not our company
I highly think that, you sent the review to wrong agency, we are Easy Properties London Ltd, and we are letting and managing agency.
I believe you mixed us with Easy Property, we are nothing to do with Easy Property
If i may ask please check our website
www.easypropertieslondon.co.uk
And you will see yourself that nothing related to them, and after that if you could kindly delete or amend and make the review to their website
Kind regards
Kadir
★★★★★ 5/5
GoogleThank you very much for your support during the house hunting process. Have a good day.
Gonul · 17 April 2025
★★★★★ 5/5
GoogleThank you very much for your good effort. Special Thanks to Kadir who dealt with my moving in to my new propertyPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Seckin · 25 October 2020
★★★★★ 1/5
GoogleReally bad, went in and straight away told me to look at the website without even asking what i am looking for
Younes · 17 April 2023
Agent replied · 24 October 2024
We as Easy Properties London Limited apologies for such service, please do not take this personal as it must have been a busy moment at the office and we do not tolerate such actions. We always welcome customers, tenants to our premises and … More
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.