Every review we hold for the Gosport office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotAdriana is Superb and a credit to Beals!
Adriana is by far the most attentive and helpful agent I have ever dealt with. Adriana convinced me to give Beals some of my portfolio to manage some years back and I can honestly say its been a real pleasure dealing with her. Excellent service, an honest professional understanding of the lettings industry and I could not wish for more. Thanks Adriana for everything
Mike · 12 August 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotThankyou to Zoe Cook!!
Thankyou to Zoe Cook!!An incredible asset to your team, we spoke to her about our landlord selling and the desperation of needing to find a property ASAP not wanting to move out of the area due to young children in school.One of the properties we were interested in we couldn’t go to the open evening so Zoe kindly did a small video tour for us and sent it once the viewings had taken place.She has been incredibly patient and helpful with all of our questions along the way and been super responsive even over the bank holiday weekend!We cannot thank you enough for making such a stressful and emotional time more relaxed and slightly less stressful!We look forward to being tenants with Beals.
Tara · 18 June 2024
★★★★★ 1/5
FacebookDo not rent houses from these people. Head office didn’t complete my check out for 19 days. No contact…then told me they were taking money off for carpets (with one stain on apparently and the whole thing needed to be replaced) I even asked for proof of when the carpets were put in as they weren’t new when I moved in…and was completely ignored. They to date have not returned any part of my deposit…so far have sent me 2 invoices for things that didn’t need doing and I asked for proof of and this wasn’t supplied…they have refused to realise the undisputed amount…or even give me a figure of what the disputed amount is. We are nearly 6 weeks after handing back the keys. When we called we were told we weren’t allowed to speak to a manager and wasn’t even allowed a managers email address. This is not with the TDS (as Beals hold the deposit but it is protected) which so far after 10 days they have ignored them also. Tenants AVOID
Vicki · 23 July 2021
Agent replied · 1 April 2024
Sorry you have experienced issues, please email us at feedback@beals.co.uk, and we will look into it; the deposits are all registered with the TDS, so they are protected, and we follow their process, and you have the right to appeal if you feel unjust. if you contact us, we will look into it for you.
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe did are first viewing for a flat and…
We did are first viewing for a flat and very quick response in 2 weeks Leah was very helpful and nice lady.😀
Harrison · 28 November 2022
Agent replied · 26 March 2024
Hi Harrison, Thank you so much for sharing your feedback with us. Leah was delighted to hear this. We hope you have a great day!
★★★★★ 5/5
TrustpilotMohammad was excellent in his approach
Mohammad was excellent in his approach. He was very professional and was open to respond to all our questions. He gave a very good impression about the organisation.
Vivienne · 17 August 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotIt was an immense pleasure to interact…
It was an immense pleasure to interact with Katie. She was very helpful and responsive.
Ania · 3 June 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotA special thanks to Katie.H
A special thanks to Katie.H, the Sales Progressor from Beal's Estate Agents. Very smooth selling progress. Very efficient and professional.
XI · 23 January 2023
Agent replied · 26 March 2024
Hi XI, Thank you so much for sharing your feedback with us. Katie was delighted to hear this. We hope you have a great day!
★★★★★ 5/5
FacebookMaxine has been beyond helpful and had super fast communication between myself and my landlord she dealt with and resolved my issue way within 24 hours. Thank you for a fab outcome!
Kerry · 11 June 2021
Agent replied · 1 April 2024
Hi Kerry, thank you for leaving us some feedback. We're happy that Maxine was able to resolve your issues with ease!
★★★★★ 5/5
TrustpilotLouise was very approachable and…
Louise was very approachable and answered all my question would highly recommend
Lesley · 15 September 2023
Agent replied · 26 March 2024
Hi Lesley, Thank you so much for sharing your feedback with us. Louise was glad to hear this. We hope you have a great day!
★★★★★ 5/5
TrustpilotWonderful experience
Had a wonderful experience with Beals, and Oliver was very friendly and professional throughout the process.
A · 24 May 2023
Agent replied · 26 March 2024
Hi, Thank you so much for sharing your feedback with us. Oliver was delighted to hear this. We hope you have a great day!
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly recommended
Ive been dealing with Beals for over a year now, they look after my portfolio and the service is the best I've ever received from an agent. The stand out individual for me is Mollie-Mae who is responsive, gets things right first time, takes responsibility & accountability for things, uses pragmatism & initiative to get resolutions and looks after my interests which I really value. Clare has also been excellent with rent reconciliations, I'd highly recommend.
Alex · 6 August 2024
★★★★★ 1/5
FacebookThese people are all out for the landlord. Beals took months to sort out a broken shower and left me and my seven year old son with raw sewage floating past the only entrance to the property over Christmas, I had to call out southern water. On moving out they are trying to take all my deposit to redecorate a place that needed a paint job when I moved in, they are also trying to charge me for cleaning- fortunately I documented everything and emailed it to them where I have clearly stated property not clean. After liaising with a Hayley from head office who so obviously didn’t give a toss and couldn’t wait to get me off the phone I knew they were going to be no help. If you are a tenant avoid this company they are crooks.
Wendy · 10 May 2021
Agent replied · 1 April 2024
Hi WendyWe are sorry to see this post which is not indicative of our feedback. We have had a quick look, and the matter is to do with your deposit with you coming to the end of your tenancy.Like all deposits, the good news is that your deposit is protected under the Tenancy Deposit Scheme (TDS), an independent and government-backed body to adjudicate any deposit disputes based on both tenants and landlords evidence.It is not a case of us taking any money as an agent. We do not take anything from tenants.Also, the landlord will have to justify any claim of which you can defend.I am glad to see you have documented the evidence and please submit this to support your claim with the TDS, which I understand you haven't done yet.If, in the meantime, you require any advice, please don't hesitate to email us at feedback@beals.co.uk, and we will be happy to assist you.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe lettings team at Farnham have been…
The lettings team at Farnham have been excellent, both in finding our family the right property in the local area and then quickly securing a quality tenant for our home. Stress and hassle free
Jamie · 24 December 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotWould highly recommend Beals Gosport!
Would highly recommend Beals Gosport!! We registered with pretty much every agent however Honey made every effort to find us a property that ticked all the boxes, by keeping us up to date with new properties and offering properties suitable to us! She kept us updated constantly throughout the whole process and made it a lot more stress free than I thought it would be, being first time buyers:)
Brian · 10 October 2019
★★★★★ 5/5
TrustpilotFirst time landlord
Adriana and her team managed to achieve the best price for me to let my flat. Being a first time hand at this I was unsure what to do and every stage was explained to a high level of detail. It left me feeling confident that if something was to go wrong it would be resolved by Beals with little impact to myself. Would highly recommend.
Dan · 7 October 2020
★★★★★ 1/5
TrustpilotDisability discriminatory company
If you have a mental disabilities do not bother to rent through this company. Last last half of my tenancy I have been so extremely discriminated against regarding my disabilities and on numerous occasions the staff have implied that I am an idiot and have tried to force me into allowing entry into my home whilst I am not here disput my disabilities.
Customer · 29 May 2023
Agent replied · 26 March 2024
Hi, Thank you for taking the time to leave a review of our services - we’re really sorry to hear you were disappointed with your experience.This is not the sort of feedback we normally receive and we can assure you that the matter will be thoroughly investigated.Please could you send an email to info@beals.co.uk as soon as possible to discuss the details of the problems you encountered and the property address in question so that we can take steps to look into this.We hope to hear from you soon.
★★★★★ 5/5
TrustpilotOur Agent Kelsey has been so amazing…
Our Agent Kelsey has been so amazing and supportive since day one she follows up on every detail we are very appreciative of her help and support
Farayi · 4 August 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotI do not know from where to start
I do not know from where to start. If only I could give this agency 0 stars..If you will see ‘’this person does not rent from us’’ this mean that agency has put it on but I do rent from agency.We moved here In June 2020 during the first lockdown and it already started with lies - walls are freshly painted, property is clean and ready to move as it was video tours at the time because of the pandemic.On the day of getting our keys we have sign our contract and it was too late.I have started to clean the property and after 6 hours spendng in the bathroom my hands went down and I lost hope for cleaning, because mould was everywhere!! Everything I’ve touched was falling down! And then we called agency..We tought they will fix everything so we we caried on with making feel this flat like home because to find another property during the lockdown was nearly impossible.We have cleaned the mould from the windows and re-painted them. We have re-painted the walls which meant to be freshly painted before we moved as the agent told us.After a loooong 4 months spent in the flat they’ve send someone in to check on mould and fixed just a little part of it while we were away(Came back after a week and found toilet full of workers dump and not flushed! They ‘fixed’ mould just back of the cupboards but left all shelfs mouldy so we still could not use it and after 7 months of living in the property and paying full rent we kept all our kitchenware in the boxes!Wardrobe in the bedroom same as kitchen stinked so badly that we could not use it to keep our clothing in there and from the second bedroom had to make a closet.I could say more and more but I won’t beacause this agency is not worth more words from me!!! STAY AWAY FROM THIS AGENCY!!
Dovydas · 22 January 2021
Agent replied · 26 March 2024
Dear Dovydas Thanks for your review and I'm sorry to hear you are having issues. We keep detailed notes and see that you have ongoing issues with the flat, including correspondence regarding problems with the block management company. Please contact us on info@beals.co.uk, and we will continue to chase the Landlord and Block Management company for you to resolve the issues you are experiencing. Regards, Beals Estate Agents
★★★★★ 5/5
TrustpilotBen Thompson has always been…
Ben Thompson has always been supportive and active in answering our questions. When there was a delay in our conveyance, Ben was the only professional who was able to find out the cause down the chain(a mislaid letter between a buyer and lawyer) and to move the process on again. We hope to complete on the 18th of this month and have been very glad of his input.
James · 16 October 2019
★★★★★ 5/5
TrustpilotOliver in Beals Parkgate
Oliver in the Parkgate office was extremely helpful from the start to the finish. After using various agents previously I have never dealt with anyone like him. He goes above and beyond and made quite a stressful process really easy. Will only be using Beals in the future. He is an amazing employee and someone who should be rewarded for how he represents the company
Steven · 1 March 2023
Agent replied · 26 March 2024
Hi Steven, Thank you for your lovely review. Feedback like this means the world to us. Oliver was delighted he was able to help you with your recent enquiries! We hope you have a great day! :)
★★★★★ 5/5
TrustpilotI would like to say a big thank you to…
I would like to say a big thank you to Natalia, she is professional and responsible, always reply the email very fast even its on Saturday.
Pinke · 13 August 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional service from Louise at the…
Exceptional service from Louise at the Gosport branch. She knew precisely the sort of property that I was after and made herself available around my busy schedule for viewings. She was very quick to answer any questions that I had, made what could have been a stressful process seem like a walk in the park. Would 100% recommend.
Danny · 18 September 2023
Agent replied · 26 March 2024
Hi Danny, thank you for reviewing your experience with Beal's! Louise and the entirety of the team were delighted hear you had a great experience with us. We hope you have a great day :)
★★★★★ 5/5
TrustpilotFantastic personalised service
Aisha has been exceptional each time we have used Beals. Incredibly personalised and friendly service. Knowledgeable and helpful in all areas.
Daniel · 5 October 2022
Agent replied · 26 March 2024
Hi, thank you for taking the time to review your experience with Beal's. Aisha will be delighted to hear this! Have a good day :)
★★★★★ 5/5
GoogleGosport Beals have been amazing and very helpful. I would highly recommend Zoe she kept me updated with everything.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Taine · 26 August 2022
Agent replied · 26 March 2024
Thank you Taine for your review
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.