Trusted Agent profile

William H Brown March reviews

2.3

★★★★★

1,313 reviews across 2 platforms

34 High Street, March, PE15 9JR, Fenland PE15 9JR

William H Brown's Fenland office at 34 High Street is rated 2.3 out of 5 across 1,313 reviews on two platforms, including 145 Google reviews rated 4.5. The 1,168 Trustpilot count is for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.5 / 5

145

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,168

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Fenland office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

So we had called up about a property

So we had called up about a property, they had said they hadn’t received the keys 3 weeks ago and promised view of the house well finding out today because we have animals and they are not allowed to refuse these without a legal reason, and now refuse to speak to myself I have recorded the calls this is an example of bad customer service

Liam · 6 July 2026

5/5

Google

Drew is an absolute superstar, so helpful and friendly sorting my sons first flat, Credit to your agency

Amy · 1 October 2025

Agent replied · 22 October 2025

Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that Drew provided exceptional service in helping your son find his first flat. We are lucky to have him on our team. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

1/5

Trustpilot

Worst letting agent I've ever dealt with and I've been renting since 1997!

I am writing this review from my personal experience. An experience I hope to prevent for others. I raised a formal complaint to their Head Office and over 4 weeks later i got a formal response. Filled with denial and minimising my issues. It is regarding the lettings dept. of William H Brown branch in March, Cambridgeshire.

Kelly · 17 August 2026

5/5

Google

Tracey has extensive knowledge of March, she is accommodating, proactive and very hands-on as well as being friendly and professional. Tracey keeps in regular contact through out the process, is quick to respond and communication flows easily. I am very pleased with the service, Thank you Tracey.

Vismante · 22 September 2024

Agent replied · 22 October 2024

Hello Vismante, Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that Tracey's knowledge and proactive approach made your experience so positive. Your kind words are greatly appreciated. Best regards, Lucy, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

Terrible level of service

We listed our house for sale and we're trapped into a 20 week lock in period. No contact from the agent, only 2 viewings in 3 months. No service whatsoever and then when we try to extricate ourselves their so called termination letter says they would still be entitled to their fee. Shocking service would avoid completely in the future.

Gary · 24 July 2026

5/5

Google

Absolutely outstanding treatment from all the staff at William H Brown, especially Adam who has been professional, attentive and helpful at all times. Can't recommend enough.

Amos · 20 June 2025

Agent replied · 25 July 2025

Thank you for your kind words! We strive to provide exceptional service and we're thrilled to hear that Adam and our team met your expectations. We truly appreciate your recommendation and look forward to working with you again in the future. Kind regards, Maggie Joyce, Customer Feedback and Support Team

5/5

Google

Drew and Ross were amazing in helping me set up my new property - both are really helpful a 5 star service - thank you

Karl · 1 July 2025

Agent replied · 22 July 2025

Many thanks for your marvellous 5* review Karl. Best wishes, Lucy, Customer Feedback and Support Team.

1/5

Trustpilot

If I could give less than one star for…

If I could give less than one star for the penistone branch, I would. We rearranged to view a property. The lady we spoke to in the office was most unhelpful very annoyed because we gave her a few dates for our visit and it was almost as if we were putting her out because she had to contact the vendor to arrange it! when we finally arranged the visit the vendor never turned up so we were stood waiting for an hour. We’ve never once been contacted by the estate agency since to find out how the visit went , so presumably they’re not interested in whether the vendor wants to sell their house or not .Maybe the staff for the Penistone branch could do with a little bit more customer service training, we would never use this estate agent again.

Haighy · 12 February 2026

1/5

Trustpilot

Cheated out of £5000. Disgrace.

We have just bought a property from them. We agreed to pay full asking price, cash, immediately, as long as it was a direct sale and did not go through the auction process. On completion, we were charged over £5000 for an Auction and Auctioneers fees which did not happen. I have to take legal action.

Alison · 7 August 2026

1/5

Trustpilot

Will not return deposit

I would not recommend using this company when you need to rent/let a home while stationed at Mildenhall or Lakenheath.Yes they are great at finding you a property and at taking the rental money every month. However when it’s time for your rental deposit to be returned - it does not happen!We have been waiting for our rental deposit to be returned since January 2024 on a property that was rented in Mundford.We were told that our full deposit would be returned after we did our final walk through of the property.We still have not received the deposit. Every time we call the office we are told that the deposit is being transferred but it never happens. We have spoken to Daniel Juniper, Richard Thurston, and Aliya Vadillo. It should not be this difficult to get a deposit into our account. There has been zero follow up by this office to resolve this matter.Every time we call the office from the US our cell phone carrier charges us international rates on an average of $100 USD! It would be great if this company would take the time and spend their money to call us to confirm this has been resolved!If you are in the US military please Do Not use this company if you need to rent/let a home!!!!

H · 29 May 2024

1/5

Trustpilot

Lettings - Holderness Road Branch Hull

William H Brown's Holderness Road Branch in Hull was tasked with managing 24 apartments but failed to provide satisfactory service. The absence of a senior lettings manager and reliance on outsourced call centres in Liverpool led to poor communication and unresolved tenant issues, reflecting a lack of proactive management.After enduring eight months of inadequate service, we tried to terminate our contract, only to uncover a hidden six-month notice requirement. This lack of transparency highlighted the company's focus on securing fees rather than providing quality service or ensuring client satisfaction.This negative experience with the local branch has convinced us to cease using William H Brown and its wider group for our property management needs nationwide. It reflects the importance of carefully choosing property managers who are truly committed to serving the interests of their clients and maintaining valuable business relationships.

Kekul · 29 April 2024

1/5

Trustpilot

Appalling service

Appalling service after signing contract, send people that aren't even on the market to view.. never return calls, castleford staff are arrogant, and lie through their back teeth.. would never use William H Brown again and advise anyone not to use them and go with anyone but them. Put a complaint in and got more lies, end of subject.. the at te reviews they have so many one stars 😡

Beverley · 17 March 2026

1/5

Trustpilot

Where do we even start...

Welwyn Garden CityWilliam H BrownWe had an issue at home with our washing machine with a fault showing on the screen. We immediately contacted our estate agent for them to send out an engineer as we were home all week so needed to use our washing machine (of course). The estate agent we were dealing with replied to say they will contact the landlord to arrange an engineer to come out to look at the washing machine.2 weeks later.. nothing. We chased this with our estate agent who we must say had NO idea what he was doing. His responses and replies were awful and unprofessional, completely unhelpful.Maybe 2 1/2 weeks later, they sent out an engineer to finally look at the machine. In this time, we needed to wash our clothes elsewhere so took them to a family member who we were very lucky to have help us - some people aren't this lucky. Where they spent a total of £112 during this lengthy time to do our washing whilst needing to do washing for their own family.The engineer spoke to the estate agent to let them know that the system needed to be replaced completely. That was another 3 weeks that went by... which meant we were without a washing machine for around a month. During the time we waited for the new machine, we chased.. and chased.. and chased.You guessed it, no reply or a very unhelpful unprofessional email.Finally - a washing machine!We thought as paying tenants of a property, we would be eligible for some sort of compensation for the fact that we had no machine for a month (must just address, white goods come under the cost of the rent and we were still paying our full rent). We kindly asked the estate agent whether we could request some deduction of the rent from the landlord.6 weeks.. yes.. 6 weeks went by and nothing.. no updates, no word of a reply from the estate agent.We were then informed the estate agent was on annual leave, so another estate agent took over. Very helpful guy and we finally saw some hope!Within less than a day the estate agent replied to let us know the landlord was not prepared to offer a single penny for the stress we went through that month with the travelling to do our washing, stresses of emails and constantly checking to see about a response.Firstly.. I have very little doubt the initial estate agent even contacted the landlord regarding this situation as the landlord replied very quickly to the second estate agent.Where do we even go from here!? We can't let them get away with this. We have been treated so poorly and unfairly by William H Brown - not to mention the other issues we had within the property regarding insulation. We have been recommended to take this further with the ombudsman but honestly, we are so tired and fed up.(It's now 15/04) I must just also mention, we've had to continuously chase them for updates regarding anything.. literally anything to do with the house, repairs, money.. anything. We have since decided to take this matter further, now we are happy and settled into our new home. Wish us luck!Please avoid or please don't let them get away with taking money and not dealing with issues in a good time. We will NEVER go with William H Brown in Welwyn Garden City again.

Lauren · 15 April 2024

1/5

Trustpilot

Scunthorpe branch of William H Browns…

Scunthorpe branch of William H Browns were absolutely diabolical. House was up for sale with them for 5 months .They did not respond to any of my e mails voicing my concerns at the lack of customer service and the length of time it took people to be able to get a viewing (2 weeks ) by which time they had already bought other properties.They booked multiple viewers in to view the property at the same time .They did not inform me if viewers had cancelled.The whole experience was negative they appear only to be interested in selling to property developers.Once contract was up I moved to a different estate agent and the property had 3 offers and was sold within 1 day for over the asking price .

CJ · 29 March 2024

5/5

Trustpilot

Excellent service

“I had the pleasure of working with Phil as my mortgage advisor, and I couldn’t be more impressed. Their expertise and professionalism guided me through every step of the mortgage process with ease. They took the time to understand my financial situation and goals, providing personalized advice and solutions tailored to my needs. Their communication was exceptional, keeping me informed and updated throughout the entire process. Thanks to their diligent work, I secured a fantastic mortgage rate that exceeded my expectations. I highly recommend Phil to anyone in need of expert mortgage advice.” Belinda

Belinda · 7 March 2024

5/5

Google

The standout feature were the staff at the March branch. Thoroughly professional and supportive throughout the process. They were approachable when I had questions to ask and they gave advice and guidance when it was needed. The initial phase of getting started, the marketing and the sale was excellent. The on going campaign through to completion was impressive. In fact I will always remember the persistent work carried out to ensure the sale happened - it has been a life-changing tme for my elderly mother and her family. Thank you

Treherne · 4 November 2024

Agent replied · 11 November 2024

Thank you for taking the time to leave us your 5* review Treherne! I will make sure your comments reach our local team and Regional director. Kind regards, Lucy, Customer Relations.

5/5

Google

Drew at William H Brown has been amazing! She’s so friendly, approachable and always happy to help with any questions. She kept me updated the whole way through and made the process so much easier and less stressful. Couldn’t recommend her enough if you’re looking for someone who genuinely cares and goes the extra mile!

Nikki · 3 September 2025

Agent replied · 8 September 2025

Thank you for your kind words! It's our pleasure to provide friendly and helpful service to our clients. We're so happy to hear that we made the process less stressful for you. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

1/5

Trustpilot

Our experience with WH Brown Rentals…

Our experience with WH Brown Rentals was shocking. Upon taking a rental property under the managed scheme, like many tenants, we faced maintenance issues. For example, we lived in a property with an oil boiler. One morning, we awoke to find an issue. Despite informing WH Brown that we used oil, they repeatedly sent gas engineers, eventually stating, "We can't fix it; sort it out yourself." After obtaining the landlord's contact information, it took three days to resolve the issue, leaving us without a boiler during winter. When we requested a hotel due to WH Brown's refusal to address the problem and having young children, we were told, "Sort it yourself; we don't offer that. It's not our problem."Other reported issues weren't addressed under the management scheme, leading us to contact the landlord directly, who addressed them but requested we not report him to the council due to WH Brown's ignorance. When deciding to leave the house, the situation worsened.Upon contacting WH Brown, they told our new agent we were in contract and wouldn't be moving. After challenging this, they acknowledged our break clause. Regarding referencing, they claimed 2-3 weeks, which our new agent and the referencing agency found unacceptable, prompting an alternative approach due to WH Brown being labeled as "the most difficult agent I have ever dealt with for absolutely no reason."Despite three emails, we received the final account balance four weeks later from a company associated with WH Brown. The amount requested was incorrect, and when questioned, they refused to provide clarification. We paid the verified amount as per our contract through a solicitor.During checkout, we returned the keys, receiving the checkout report seven days later, conducted four days before we received a copy. WH Brown absolved themselves, stating another company handles the deposit. Ten days later, with no information, we've threatened legal action for deposit recovery. WH Brown, when contacted, cited busyness and non-responsiveness to emails. The checkout report showed photographed parcels, which we arranged to have collected by a neighbor. However, they were removed without permission, and we've reported this to the police as theft from WH Brown.I've never experienced such shocking service from an agent, and it seems we may need to take legal action to recover our deposit. I strongly advise anyone considering renting with WH Brown to think twice. This review is based on a genuinely terrible experience, and we will continue to fight to get our money back, regardless of the legal implications.

Karl · 15 December 2023

1/5

Google

Rented a property from these so called estate angents. End of tenancy comes, someone called Danny calls me to do an end of tenancy inspection . Danny came for this date and was in fact early. He was early as he arranged an open house! I was absolutely shocked as i was home with my daughter and all these people coming in and out terrified her. My wife arrived home and questioned Danny about it, which Danny offered to cancel halfway through a walk through. I was so disappointed that at no stage was I told about an open house. Coming around to returning the deposit. We left our old address over a month ago, not a single soul has been in touch about our deposit which was a large sum of money that they are holding. I have tried and tried to get answers from Natasha, who never replies to any emails of mine and is never there to answer the call. I think this is disgraceful of WHB. I would understand if I had any updates regarding the return of our deposit, but not once has Natasha got back to me. I would suggest anyone to steer clear of these greedy people, it clearly shows that bonuses are more important that customer service.

Aaron · 22 September 2024

Agent replied · 22 October 2024

Hi Aaron, thank you for sharing your experience. We're sorry to hear about the issues you faced and the inconvenience caused. Please contact us at complianceresidential@sequencehome.co.uk so we can address your concerns directly. Kind regards, Lucy, Customer Relations.

1/5

Trustpilot

Do not recommend renting with WHBrown

I don't usually leave reviews but the horrific experience I had renting a property with William H Brown warrants letting others know how this company functions. From start to finish things were conducted haphazardly - no exit inventory was done when the tenant before me left and the inventory they did prior to me moving in was extremely inaccurate. When I moved in I found rodent faeces, mould, and general grime throughout the house. A couple of weeks after moving in, the shower was leaking badly through to the ceiling below, next to an electrical fixture. It took nearly 8 months to get them to sort it. At the end of my tenancy, the landlord made claims on the deposit for a number of inaccurate reasons, including damage left by the contractors they hired to finally do the repairs on the shower. Throughout my tenancy, getting through to the property manager with "Sequence" was difficult. I was often told they would call me back and never did. All in all they do not seem to have the best interests of tenants in mind and do a poor job of mediating with unresponsive landlords. I will not ever rent from them again and would never recommend anyone else to do so either.

Emily · 15 October 2025

5/5

Trustpilot

Good renting experience with…

Good renting experience with Williamhbrown. Special thanks to Matthew Wolff for his efforts and following up the process throughout.

Hanan · 4 February 2026

5/5

Trustpilot

Many thanks Matthew Wolf for your…

Many thanks Matthew Wolf for your assistance. The service you provided made the renting process much easier and smoother.

Hadeel · 4 February 2026

4/5

Google

Whilst I was initially underwhelmed with the WHB platform only allowing limited pictures for advertising and not great photos either, (this is a criticism of the system rather than the people). James was an excellent negotiator in a very long and tortuous sale. Communications were very good, proactive and excellent support throughout the process. So regards the online platform, prob 2 stars, inflexible, and well behind the curve of current marketing IT options. Regards James and the human interface, 5 stars however!

David · 23 October 2023

5/5

Trustpilot

I have not yet completed but my…

I have not yet completed but my experience so far has been plain sailing. All the team have been really helpful especially Olivia who carried out the valuation who was very sensitive to my personal situation . I also needed help with some paperwork and Olivia took the time to come and sit with me. Would definitely recommend their services.

Ruth · 19 October 2024

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read William H Brown's Google reviews

Questions about William H Brown March

How many reviews does William H Brown March have?

William H Brown's Fenland office has 1,313 reviews across two platforms: 145 on Google, 1,168 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is William H Brown March's rating?

William H Brown March is rated 2.3 out of 5 across all 1,313 reviews, and 4.5 out of 5 on Google from 145 reviews, checked 9 October 2026.

Where is William H Brown's Fenland office?

William H Brown March, 34 High Street, March, PE15 9JR, Fenland PE15 9JR.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.