Every review we hold for the Farnham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotBE AWARE - HIGHLY ILLEGAL PRACTICES
Stay away at all costs. We have just realized that Hamptons are marketing on their website our flat whilst we are still living in, our contract is over a year away from expiration AND we have not been served (nor served ourselves) notice. They are taking advantage of greedy landlords trying to squeeze tenants these days even at the cost of breaking the law. Dodgy scammers.
LDB · 29 January 2023
Agent replied · 28 December 2024
Thank you for leaving us a review, customer service is very important to us and we are naturally disappointed to read your feedback. We would welcome the opportunity to address your comments further and kindly ask you to contact customercare@hamptons.co.uk with your details so we can investigate. Thank you again.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGemma Ward
Gemma Ward, my Property Manager at Hamptons International, has been extremely helpful and efficient over several issues relating to my recent letting. I have always found the company, and particularly Gemma, very quick to respond to my requests and they have always resolved the issues very satisfactorily. I would not hesitate to recommend their services.
Carole · 13 July 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotHaving a house to sell in Stratford…
Having a house to sell in Stratford upon Avon after the passing of my Father was always going to be a difficult situation for myself.Jacob Forster of Hamptons of Stratford handled the whole process with sensitivity and great professionalism for both myself and the purchasers, a total professional and I would not hesitate to recommend him and Hamptons Thank you all involved
N · 16 June 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotSold in Blackheath
We have recently sold our house in Blackheath through Hamptons and would like to thank Kat, Peter and the team for such exceptional service. The communication and feedback have been excellent throughout and the whole sale process has been largely stress free because of this. I wouldn't hesitate to use Hamptons again and would definitely recommend the services of the Blackheath office.
Alex · 14 June 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat first year
Having never let a property before it was all a bit daunting but Hamptons have made the whole experience extremely pain free, with their fully managed service. All the staff have been helpful and efficient, Melanie Hudson, our personal property manager really has gone ‘above and beyond’ taking care of us and our property perfectly, answering my, probably silly, questions in a friendly and timely manner. I would thoroughly recommend Hamptons to anyone looking for a professionally managed letting service
Andrew · 19 April 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotHamptons
My experience with Hamptons has been exemplary. Their attention to detail, helpfulness and positive attitude is a real credit to their ethos.
Charlie · 21 March 2026
★★★★★ 1/5
GoogleLettings Nightmare with Ruthless and Deceitful Landlady/Landlord Double Act.
This review is only in relation to the Lettings side of Hamptons not the sales.
Last year we moved to Kempton Close, Alton. Under the impression it was a long term let. 9 Months into the tenancy and after the children where just settling into the local Schools our Landlady and partner began playing games in the run up to the renewal. This would result in being told with only 8 weeks remaining on the agreement that the property was being sold.
With this, Hamptons terminated the agreement they had with the Landlord and we were left to find somewhere else to live and recover our deposit. In the final days prior to moving, revelations about our landlady started to appear from other local sources in relation to her Business Interests. It was suggested by two independent people that she had been the subject of Police Investigation in relation to running Escort Services and Money Laundering. Basic checks online did reveal that she had ran an Oriental Massage Parlour in Woking and was also linked to numerous other spurious businesses which have been set up and dissolved.
We are so angry that as Tenants, we had to under-go various checks and referencing and yet nobody at Hamptons were aware of who they were contracting us up with. We feel we have been put into a vary compromising situation, and are now fighting for our deposit back.
As soon as we announced we were moving, a shift in attitude was immediately evident. Landlady/Partner began an attempt to extort the entire deposit, we suspect to cover losses as a result of no rental income from the Covid-19 lockdown restrictions. This problem was further compounded by a poor Check-Out report which failed to identify pre-existing damage that was recorded on Check-In.
We simply decided to leave due to all the uncertainty and allowed the tenancy to end, however this devious double act can’t seem to see that they are simply the victims of the own behaviour and are responding to it like a pair of materialistically maladjusted weasels. They have completely discarded the fact that the family who had been living there without any problems had been provided them with an income for last 12 months.
They went on to re-list the property again for rental!!!!!!!
We still haven’t got our deposit back and are going to arbitration.
Never Again.
A · 13 November 2020
Agent replied · 12 November 2024
Thank you for your review, we’re sorry to hear that you have not been satisfied with your experience.
It’s clear from our records that you received consistent communication from our team, with both Jay and Karen providing you with information to assist you and address any queries you raised in relation to the end of tenancy process. Responses from our team appear to have always been prompt, even during the Government lockdown period when we were dealing with huge levels of enquiries, in order to ensure that you had the support you requested and to address your concerns as you raised them.
Check In and Check Out reports are always sent to both Landlords and Tenants to allow for them to give their comments to help ensure the document is as accurate as possible. You make reference to this having happened in your case, and again our records suggest that you were put in touch with the inventory company who took your points on board and swiftly made amendments accordingly.
As such we are of course disappointed to see these efforts to assist you result in a negative review for the Hamptons Lettings team and would be happy to further discuss any remaining concerns you may have with the service we provided to you should you wish.
★★★★★ 5/5
TrustpilotProperty Management
Anca Ciobanu has been the property manager of my rental flat for a number of years. She is always polite, conscientious and delivery focused. I highly recommend her and Hamptons.
Sophia · 21 May 2024
★★★★★ 5/5
GoogleHamptons assisted us with the purchase of a property in Farnham and were very attentive and professional throughout, they were easy to communicate with and always on hand to deal efficiently with any queries throughout the process.
I would highly recommend the team at Hamptons and have no hesitation in using them in the future.
Bonty83 · 13 November 2023
Agent replied · 12 November 2024
Hi! Thank you for the great feedback. We are so happy that we are able to provide you with a remarkable experience and we wish you many happy years in your new home!
★★★★★ 1/5
TrustpilotWithheld my deposit
Withheld my deposit. I left the place cleaner than I found it. Difficult and unprofessional in the checkout process. Shame as prior to that Jack and Julia were very helpful.
Carl · 4 April 2021
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for your review. We are disappointed to hear your feedback and would like to assure you that we absolutely would never withhold a deposit if an agreement between Landlord and Tenant has been made. We would like to look into your experience further and invite you to contact customercare@hamptons.co.uk with your full name and details who can then look into this further
★★★★★ 5/5
GoogleI'm very pleased to have chosen Hamptons to market my house. They managed the whole process really well, professional and friendly from start to finish. Working with Ricardo and the whole team was a pleasure with special mention to James Webster for his close attention and timely comms throughout.
Highly recommend.
Trevor · 13 November 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent Customer Service from Jocelyn Williams…
Jocelyn Williams has recently taken over the management of my property. I would definitely recommend Hamptons and in particular Jocelyn. She is consistently attentive to both landlord and tenant. I am very impressed with the speed of dealing with situations and actioning items that need addressing. Well done!
Melanie · 22 February 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotCan I just say how easy it is to deal…
Can I just say how easy it is to deal with Hamptons. As a company they are polite, professional, very friendly, and get the job done with absolutely no hassle at all. Rebecca Hitchman has been a pleasure to work with and I look forward to building that relationship on any/all future business.
DLB · 19 August 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe have been renting through Hamptons…
We have been renting through Hamptons for a number of years. Mandy and the team always respond promptly and the few issues we have hand they have sorted. Excellent service to date.
Nikky · 4 April 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotProperty Manager, Melanie, Bristol area.
Melanie is an ace Property Manager. She is very efficient, kind and patient. She is a credit to her profession. I have used Hampton’s for 5 years and I would highly recommend them.
Simone · 31 May 2020
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for leaving us a review, we look forward to sharing your feedback with Melanie and the team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotRude, disrespectful and arrogant.
The sales agent is extremely rude, disrespectful and messes us around. We had kept several days free in order to have viewings, and in the last minute, they said the viewings will not happen. On top of that, they promised to show us properties, and last minute had additional requests on what we need to provide them with - for a simple viewing only !
Phil · 17 January 2023
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for leaving us a review, customer service is very important to us and we are naturally disappointed to read your feedback. We would welcome the opportunity to address your comments further and kindly ask you to contact customercare@hamptons.co.uk with your details so we can investigate. Thank you again.
★★★★★ 5/5
TrustpilotJust moved in to our first home
Just moved in to our first home, Hamptons were extremely helpful throughout the process and helped communicate very clearly. Would recommend, big thanks to Hamish/Owen and the team at Stratford Upon Avon branch.
H · 9 March 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent support from Hamptons
Hamptons manage our apartment in Maidenhead.Our contact Douglas Booth is excellent. Selection of new tenants, the "check in", the visit reports and the day to day issues are dealt with professionally.
Roy · 16 April 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotApril Keane Property Manager
April Keane Property Manager April Keane has been prompt and professional as my property manager since she took over from my previous property manager. I look forward to continuing this smooth business relationship.
James · 7 March 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotHamptons letting service
I have been letting out my property with Hamptons using their fully managed service. I spend a lot of time abroad and have peace of mind that both, the house and the tenants are being cared for. Amelia, who is dealing with the maintenance issues is proactive, efficient and professional. She managed major works at the property in between lettings efficiently and has a keen eye for detail. The rest of the lettings team at Hamptons are all knowledgeable and good people to deal with. I highly recommend them to any landlords.
Louis · 26 March 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotFeedback on Gemma Ward as property manager
Gemma Ward is an extremely efficient property manager, always responding promptly to my requests / instructions and dealing with contractors effectively with a great deal of patience and perseverence. I wish she had always been my property manager for my flat.
Anthony · 31 August 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotHamptons have been a great ageny
Hamptons have been a great ageny to rent with. Anca Ciobanu is very promt with ensuring our request are dealt with. We have had no issues and appreciate their professionalism
Lillie · 1 May 2024
★★★★★ 5/5
GoogleWould highly recommend using Hamptons Farnham. Team were great and extremely professional throughout the process.
Ryan · 19 July 2025
Agent replied · 17 October 2025
Thank you for taking the time to leave us this tremendous 5* review. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe Hampton’s team
The Hampton’s team, in particular Daniel Russell, are positive, knowledgeable, professional and ready to go the extra mile. Timely, provide sound advice and a pleasure to work with.
Mr · 5 June 2024
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.