Every review we hold for the Enfield office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleTo all landlords/ladies,
Don't go to this estate agent!
They are not honest and very unprofessional staff!
1.Tenants pay the rent but the agency transfers it weeks later to you.
2.Tenants move out, they won't pay your last rent, and come up with, that you ow them money. It's disgusting
A humble suggestion from me to all the hosts.
Do not work with this real estate agent
1.The tenant pays the rent on time,
But the real estate agent pays you your rent weeks late.
2. The tenant evicts you and they do not give you your last rent.
and they give you a debt by lying.
3. Especially Mr. Volkan, he is not professional at all, he is incredibly rude.
Your room came to me.
Thank goodness I was saved,
What can I say if the money you spent on you is poison for you?
Oksan · 25 April 2022
Agent replied · 23 October 2024
Dear Oksan
Sorry to hear that you are not satisfied with the services you received from us that began on the 18th March 2011 and requested to work on more than one property, which we were unsuccessful in finding you a tenant.
Concerning delayed rent payments, it is primarily due to receiving uncleared funds and transferring the amount due once funds are clear.
Please email me ali@kingslygroup.com for rent due to you and the amount we have said that is owed to us. You see, the system is transparent on the check out to which the deposit is held in the DPS, and you can challenge any amount owed to you if you have an acceptable case; if not, any works required would be completed only with your permission. If the works are complete, you owe our contractor.
Very concerning that, you can destroy a service provided since 2011 over lack of capability of understanding the basics of benefits of using our services for ten years.
Meanwhile, let this be a lesson to our firm that a decade long customer can be unreasonable at the end of the service.
To be exact, the amount owed is £25.20 as we could not speak with you to let you know for the contractor, and the rent amount owed for the six days overstay by the tenants is paid in full for you to collect from the office.
★★★★★ 1/5
GoogleWould recommend to all to avoid this agency.
I let my property out with them for nearly 5 years, and I'm still waiting in January for the final month's rent to be paid back to me from the tenant leaving in mid-November last year. On top of that the tenant left the flat in a complete state and I'm also yet to receive any deposit money back to compensate. Calls/emails to the agency are ignored.
Edward · 24 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleBought my Current property with Kingsley and service was second to none. I also recommend my sister in law and she also bought with Kingsley. Everything was dealt with in a specific time scale. Special thanks to the manager which he helped me a lot to find the right property.
Berke · 26 October 2015
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Ali and Michael for your help in the sale of our house.
All efforts in this process have been greatly appreciated.
Lulu · 25 April 2022
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely terrible estate agency. Definitely stay away from this place.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism
Joe · 24 October 2021
Agent replied · 23 October 2024
Hi
Thank you for taking the time to review us.
Here at Kingsly, we take all feedback sincerely and are sad to hear that you were not satisfied with your experience.
As such, we failed to find your information in our records and would be pleased if you could write to edmonton@kingslygroup.com.
I wish you all the best for the future.
Kind regards
★★★★★ 5/5
GoogleI bought my house from them they are amazing at helping you also they don't get tired at showing you different properties until you find your dream house excellent service thank you kingsly group you are amazing
Orhan · 24 October 2021
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service and respectful and experienced staff
Solmaz · 24 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleHelpful team and great customer service.
M · 24 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleThe most reliable ones
Fay · 24 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI was very impressed with the service I received. My agent was very professional, time efficient and was always willing to help. Highly recommended!
Josephine · 25 October 2016
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service in renting out your property, would recommend to fellow landlords looking for the right service at the right price.
Ali · 26 October 2015
★★★★★ 5/5
GoogleSold my property with L Kingsly. Very professional and a pleasure to deal with.
Dan · 25 October 2016
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Fariba · 24 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Yasmin · 24 April 2024
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Liliana · 24 October 2022
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
L · 24 October 2022
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Ahana · 25 April 2022
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Erifyli · 25 April 2022
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Ali · 24 October 2021
Agent replied · 23 October 2024
Hi
Thank you for taking the time to review us.
Here at Kingsly, we take all feedback sincerely and are sad to hear that you were not satisfied with your experience.
As such, we failed to find your information in our records and would be pleased if you could write to edmonton@kingslygroup.com.
I wish you all the best for the future.
Kind regards
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Hope · 24 November 2019
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Veronia · 25 October 2019
★★★★★ 2/5
GoogleRating only, no written review.
Abu · 25 October 2017
★★★★★ 5/5
GoogleGood!
George · 25 October 2016
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.