Trusted Agent profile · Ealing

Dexters West Ealing reviews

4.3

★★★★★ Great

1,764 reviews across 2 platforms

42 Broadway, Ealing, W13 0SU, W13 0SU

Dexters's office in Ealing, at 42 Broadway, is rated 4.3 out of 5 across 1,764 reviews on two platforms.

Yell logo

3.4 / 5

5

Reviews on Yell

This office

Trustpilot logo

1,759

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Dexters West Ealing hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Ealing.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Ealing office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

Really really bad agency

Really really bad agency, worst service ever encountered, especially the hyde park branch.it is always hard to contact them to get things fixed, or get any in-time reply. When we wanted to renew our contract they always pushed back either later or to someone else and then in the end we couldn't make it;Worst part is that they even ignored our deposit refund request (which should be naturally reasonably refunded), even though we check-out several days in advance + hired professional cleaning service they recommended. Again they pushed back to someone else or to the landlord, or to sometime later, anyway after one month we still haven't got our deposit refund back and there's no one taking care of this, they only care about their next tenant, once the deal is made they are just like "vanished", no service at all, completely mess, wouldn't recommend at all !

Ashley · 3 November 2022

Agent replied · 28 October 2024

Dear Ashley, It is disappointing to read that you have not received a five star service from our Hyde Park office. Thank you for bringing this to our attention and I have asked the Director of the office to make contact with you regarding this issue. Kind regards Asma Chughtai Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Renewal of tenancy.

Donalina Gargrupe has been dealing with the renewal of my tenancy. She has been professional, efficient and friendly and the process has been stress free which is always important!

Sharon · 15 February 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear Sharon, Thank you for leaving a Google review regarding Donalina. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Donalina is great to work with :)

Despite some issues in other departments, Donalina has been fab at her job and is very attentive, polite and helpful. She is doing a great job and always delivers.

Sara · 15 February 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear Sara, Thank you for your kind comments regarding Donalina and your 5* review. We are grateful that you have taken the time to leave a review and wish you all the best. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

Sharks

We have been renting properties managed by CJ Delamere who then turned into Dexters for nearly 8 years. We were never late with our rent and rarely made any demands on the landlords. However, the last time we moved out - they are trying to extract from us over £500 for cleaning a small unfurnished 3 bedroom house and £200+ for tidying the garden. A total of £700 for a small house with just some cleaning? It is now 2 months later - and they still have not repaid our deposit which was nearly £2K. All the house needed was a deep clean for the new tenants. So, make sure you protect your deposit - if not you will enter into a prolonged dispute and make sure to take photographs at the outset of all the damage to the property when you move in.

RK · 25 October 2022

Agent replied · 28 October 2024

Dear RK, I am sorry to read your 1 review. I am unable to locate you on our database. If you could provide us with more information at sarahtranter@customerrelationsteam.co.uk. I can look into this for further you. Kind regards, Sarah Tranter, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Hassle free rental

Our letting agent Eunice was great, made everything hassle free for our rental near Broadway market. I'd highly recommend her and Dexter's.

Harry · 2 September 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear Harry, Thank you for your lovely words and for leaving a 5* review. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Dexters has been managing my property…

Dexters has been managing my property for a few years now with Rémi Daniels being an outstanding property manager working for Dexters.

Guillaume · 18 June 2026

5/5

Trustpilot

Having had poor experiences with other…

Having had poor experiences with other agents, I genuinely thought Dexters would be the same. Couldn’t have been further from the truth. I’ve used them as property managers for our portfolio for 3 months now and particular credit to Myra Mettam - she has been very attentive to both us and our tenants with no complaints or issues from either side. Long may it continue 👍🏼

DJP · 5 December 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear DJP, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Great experience and no complaints

During my time with Dexters I've received great service from them throughout my tenancy, through both issues and enquiries they have been incredibly helpful and had good communication throughout. I'd like to specifically point out Petros Giorganios who has been of great help over the past few months in sorting out a couple of issues and keeping us up to date throughout

Phil · 1 March 2024

Agent replied · 28 October 2024

Dear Phil, Thank you for leaving a 5* review.We look forward to seeing you again in one of our offices. Kind regards, Asma, Customer Relations Team

3/5

Trustpilot

I’m Luke warm about my experience with…

I’m Luke warm about my experience with Dexters. I was not impressed with the way they overvalued my property to entice me in. I had to keep on them to get through a cash sale that really should have been much more straight forward although the buyers solicitor was a nightmare. I didn’t really feel they represented my interests fully but they did get a sale in the end. Though it was well below asking price. At the end of the day I felt like just another seller on their conveyor belt

Veronica · 10 October 2022

Agent replied · 28 October 2024

Dear Veronica, I am sorry to read your 1 star review. I am concerned to read your comments and have passed them to our Area Director. Someone shall be in touch shortly. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Nick from Bloomsbury

Nick from Bloomsbury was really helpful, I’m a Chinese student and I’m new to renting but he helped me through it all very patiently

Archie · 30 June 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear Archie, We appreciate you taking the time to leave a great review regarding your experience with Nick, and hope we can help again in the future. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

Less than 1 star

I have never dealt with such arrogant and obnoxious letting office. On Saturday 1/10 my partner and I viewed a flat we would liked to rent with one of their agent (she was lovely and showed us around very politely).Right after that we called their office to get a form and put an offer through. Besides the usual questions, I’ve been asked what the offer was, then without even sending us the form or present it to the landlord they told us to come back after the weekend with a better offer and to think about it since on a weekend nothing was going to happen. Moreover they said that the long term solution we were offering was fine and in line with thr landlord requirements but just to check and offer more.3/10Having not heard back from them as they told, we called the office again to have this form sent and we were asked (with arrogance) if we could afford the property or if we had savings (so far we’ve never been asked for those things for a letting).After this, they turn around saying the long term solution we were looking for wasn’t matching the landlord requirements and that they also had an offer above the asking price (so all of the conversation was either to just making us feeling uncomfortable or just a waste of our time). During all this awkward conversation we were uncomfortable and felt treated as if we were the poorest people on earth for them when all they need to do was just send a form and in case a credit check instead of treating people like this.I wouldn’t definitely rent with them or recommend them.

Francesco · 3 October 2022

Agent replied · 28 October 2024

Dear Francesco, I am sorry to read your 1 star review. I am concerned to read your comments and have passed them to our Area Director. Someone shall be in touch shortly. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Professional Knowledagble Local Estate Agent

I recently appointed Dexter in Kington Uppn Thames to rent out my house. They are very polite, professional and efficient. Especially Sonia, I would more than happy to anyone.

Xinyi · 19 January 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear Xinyi, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Great experience with Dexters

My experience with Dexters was great! Jude Hill was very helpful and friendly. He answered all my questions and was always available for a call or via text. It's been a pleasure working with Jude!

Marina · 17 May 2022

Agent replied · 28 October 2024

Dear Marina, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Jude was a great agent

Jude was a great agent! Visited the property when I was not able to. Always communicative and got back to me with When I moved in, everything was as he said it was! Would recommend!

Customer · 17 May 2022

Agent replied · 28 October 2024

Thank you for taking the time to leave us a 5 star review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Donalina deserves the word

Donalina is the most attentive, supportive and caring property manager. Nothing is too much for her - she is always eager to help and responds so quickly.

Caitlin · 20 March 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear Caitlin, Thank you for taking the time to leave such a great review, your comments are really appreciated and we are delighted you received a 5* service. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

Rubbish

Rubbish, Modern theives, I haven't viewed any property, I haven't sign any forms, is it Lawful just to widraw £430 in one of my account and say its a payment for wasting your time? They sold my personal details to a company with bad reutations and bad reviews. Ask for proof and I will post my statement with dexters witdrawal of £415. Sebastian rubbish is typical.

British · 21 November 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear British among us, I am sorry to read your 1* review. Thank you for providing further information for us to locate your details. I understand the Area Director has been in contact with you. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

Uninhabitable apartments and they don’t care

I recently moved into a property with Dexters and unfortunately have had a bad experience. I’m 45 days into my tenancy with them and 13 of those days I’ve gone without hot water and heating.During my viewing I was told many things like that the boiler was new and I shouldn’t expect any problems (I had voiced about my worries with my previous flat regarding water pressure etc). They also tried to pressure me into a 3 year contract without a break clause even though I voiced my concern over my previous rental and how the water problems were not fixed and a break clause after a year was the only way I was able to move out of my previous bad situation. I’m afraid of the same thing happening here as I am already living without hot water for 20% of my tenancy to date and Dexters property management is not showing sympathy for my situation - in fact they just keep saying it’s not their fault the 3rd party contractors don’t show up, accused me of lying and not reporting my boiler issues when I have call logs AND emails to prove that I did and overall saying they are busy and my property is not the only one they are managing. I’m accommodating for multiple engineer visits which are at any hour, any day and have impacted my work as I work from home and they are so frequent. The engineers are just scratching their heads and openly telling me they don’t know how to fix it and they’ll come back the next day to try again.Steer away from Dexters if you want any security with your rental as I have a 2 year contract with no break clause and Dexters property management are too busy to give me timely updates or deal with their contractors.

Nanja · 16 September 2022

Agent replied · 28 October 2024

Dearr Nanja, I am sorry to read your 1 star review. I am concerned to read your comments and have passed them to our Property Management Director. Someone shall be in touch shortly. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

Fix the hot water issue for one year and still the same

My shower releases hot water every 3 minutes and then cold water and I wait for the hot water comes back by luck. I moved in one year ago and the director of property management Georgina McConell sent at least 5 times to fix the boiler and the issue remains. I explained to her again and again it’s only shower has issues and other taps are totally fine. But she insisted she was right and yesterday she told me she will keep sending boiler engineer to fix it but the point is not the boiler! I already explicitly told her many times she just ignored and claimed she will send boiler engineer and charge me if no issue. So more than one year I haven’t had a full hot shower since I moved in. Of course the issue is still here, this is my second winter no full hot shower because I have 2 year lease! I already seek legal advice, property ombudsman and council to intervene. They will come inspect the issue and prove it is here. Very crazy

Carly · 15 September 2022

Agent replied · 28 October 2024

Dear Cheung, I am concerned to read your comments and I am sorry you have had to leave a 1 star review. I have forwarded your comments to our Area Director. Someone shall be in touch shortly. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Indre was so helpful and patient

Indre was so helpful and patient. She gave a quick resolution and was kind in the process, thank you!

Alesha · 24 October 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear Alesha, Thank you for taking the time to leave a lovely review regarding Alesha. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Monika Piszczyk - Property Manager

Monika from Dexters Property Management team has been very helpful in chasing the building management company and get things that are under the responsibility of the building management company taken care of. She was also helpful in maintaining communications and update with the landlord and tenants and demonstrate great level of responsiveness to look after the issue with great level of ownership.

DavidEliran · 13 February 2024

Agent replied · 28 October 2024

Dear DavidEliran Ben, Thank you for taking the time to leave a lovely review regarding Monika. Kind regards, Asma, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

The house sale process was made easy…

The house sale process was made easy throughout, the advice was clear and communication at each stage was very good with regular updates on progress. We were kept updated as to who would be viewing the house and when. All the people I dealt with were helpful and personable. My only other comment is that different people were the contact point at different times which was a function of the holiday period which I understand but not ideal.

Martin · 27 November 2022

Agent replied · 28 October 2024

Dear Martin, We are really pleased to hear you enjoyed your experience with us and thank you for leaving such a lovely review. We would like to wish you all the best and if we can assist you or any of your friends or family in the future please do get in contact. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

2/5

Trustpilot

End of tenancy nightmare

As a tenant, Dexters were largely fine as a management agency - issues were (mostly) sorted relatively quickly, although there were a couple of occasions where we reported an issue, someone came to have a look, said they needed to order a part, and no follow up ever came. Trying to get through to someone was often quite painful as you get bounced from department to department. The low rating comes from their behaviour after we gave notice to end the tenancy. The flat was advertised for about six weeks and we had constant requests for viewing over that period, often with less than an hour's notice. We asked repeatedly for more notice for viewings (and we were extremely flexible so this wasn't a case of us offering 30 mins' availability per week). They seemed to interpret this as 'give the same short notice but apologise for it being short notice'. When one of us said we couldn't accommodate a particular time, they'd try calling the other tenant. They turned up when we'd said we couldn't accommodate a viewing at such short notice. The concept of making block viewing bookings didn't seem to occur to them - when we suggested this via email it was ignored. They also turned up late on several occasions for agreed viewings and gave garbled excuses - if they'd have just given us a heads up that someone was running late it would have been fine, but they genuinely seemed to expect us to slot them in at their leisure. On several occasions after viewings the agent left every single light on in the flat (including for viewings in broad daylight) - no thought for our electricity bills.

Ella · 11 September 2022

Agent replied · 28 October 2024

Dear Ella, I am concerned to read your 2 star review. I am unable to locate you on our database. If you could provide us with more information at customerrelations@dexters.co.uk. I can look into this for you. Many thanks. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Donalina has been very helpful

Donalina has been very helpful! Highly reccomend her she is Very kind and understanding. Thank you for your help!

Krzysztof · 21 October 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear Krysztof, Thank you for taking the time to leave us a 5* review. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standards of service to our customers. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Troubles managed with patience

In my personal experience, I had some problems finding the person to share the apartment I wanted with, thus there have been various changes in the second tenant for the apartment, but all of them have been handled real-time and most importantly with patience and professionally by my agent Nadia that was managing the deal. Also all details of the property have been explained clearly and multiple times.

Benedetta · 26 September 2023

Agent replied · 28 October 2024

Dear Benedetta, Thank you for your kind comments regarding Nadia and your 5* review. We are grateful that you have taken the time to leave a review and wish you all the best. Kind regards, Asma Chughtai, Customer Relations Team

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Leave Dexters a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Dexters West Ealing hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Ealing.

What do you need help with?
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent