Every review we hold for the DUNGANNON office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
FacebookWe recently bought through Maneely & Co. We can’t recommend Pam from Maneely enough, she was so helpful and answered any questions we asked, silly or not!! she offered us excellent advice as well as being so flexible with our busy schedule
Fiona · 27 July 2022
Agent replied · 8 June 2023
Fiona you are so welcome, wishing you both every happiness in your new home from all @ Maneely & Co
★★★★★ 5/5
FacebookMassive thanks to Pam in helping us get our new home, she couldn't have been more attentive to our needs and everytime I needed anything she was on hand to help. 5 star all the way.
Leanne · 1 August 2022
Agent replied · 8 June 2023
Thank you for your recommendation we hope you & the girls are settled into your new home
★★★★★ 5/5
FacebookKUDOS to myself, I celebrate Mr Billy Mike for an outstanding services on my Trading account, I was so shocked, dazed and amazed the very moment I received my second profits directly into my Bank account. Indeed a lucrative services deserve big recommendation, after my first profits I had to reinvest my $1,000 in Billy’s company which after 6-7 working days I got my second profits of $12,500 without any difficultly. Anybody in search of a professional, expert and trustworthy crypto trader shouldn’t hesitate to contact Mr Billy Mike now viaEmail: Mikeforextrading681@gmail.comWhatsApp: +1 (904) 701-8384
Elvis · 16 June 2022
★★★★★ 1/5
FacebookCharged 290£ for one painted wall. Oil tank broke in winter,nothing was fixed till summer...Worst agency in Dungannon
Arune · 10 December 2020
Agent replied · 8 June 2023
Thank you for your review Arune, we are sorry to see you are unhappy. However we both know the review you have left is not a true reflection of events. Furthermore, we advised you that your deposit was protected with TDSNI which allowed you to dispute any deposit held by the landlord at the end of the tenancy and prior to you agreeing the settlement, but you chose not to do this. If you wish to discuss this any further, please do not hesitate to contact us.
★★★★★ 5/5
FacebookUsed this company rent a flat and a house.. very Friendly staff, reasonable rent prices..all issues were sorted very quickly..
Mindaugas · 9 May 2016
★★★★★ 5/5
FacebookExcellent service. Very friendly and helpful. Would definitely recommend.
Julieanne · 27 April 2017
★★★★★ 5/5
Facebookvery helpful and don.t rush you
Bridget · 22 June 2019
★★★★★ 5/5
Facebookprofessional and friendly staff
Collette · 18 October 2019
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Eilis · 27 April 2017
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Conor · 27 April 2017
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
David · 27 April 2017
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Niamh · 27 April 2017
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Roisin · 27 April 2017
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Peter · 26 April 2017
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Paul · 26 April 2017
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Ronan · 26 April 2017
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Andrew · 6 May 2016
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Connor · 21 January 2015
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Donal · 28 November 2014
★★★★★ 5/5
FacebookRating only, no written review.
Grainne · 27 November 2014
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.