Every review we hold for the Chester-le-Street office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat experience
Alex has been super helpful and efficient when it came to negotiations. Thank you for helping us with buying our first property.
Erika · 27 November 2024
Agent replied · 28 December 2024
We are thrilled to hear about your positive experience. We appreciate your kind words about Alex's dedication and efficiency. We strive to make the home buying process as smooth as possible for our clients.
★★★★★ 5/5
GoogleThe full team at Reeds Rains Chester-Le-Street were very helpful. As first time renters, they kept us updated and communicated well throughout the whole process. Janet in particular was very helpful and ensured we had a smooth experience. Thanks for all your help!
Anna · 26 October 2023
Agent replied · 25 October 2024
Hi Anna,
Im glad you are happy with the service we provided and hope you both enjoy your new home together.
All the very best.
Janet and team Chester le Street
★★★★★ 5/5
GoogleShout out to Vicky who has been exceptional throughout our buying process, from the viewing to the post-sale help and advice, she’s been a pleasure to work with and has helped us buy our first home! The service has been fast, flexible, friendly and professional, could not recommend highly enough. Thanks again Vicky!
Liam · 26 October 2022
Agent replied · 25 October 2024
Such a lovely review Liam, thank you.
it's always so rewarding helping buyers find a home, especially when it's their first.
We're here to help you through the whole process.
Thanks again,
Vicki.
★★★★★ 1/5
TrustpilotDiabolical service - Stockton/Middlesbrough
We requested an early tenancy termination with 6 months notice (to leave 2 months earlier than contracted due to buying a new build property). We have lived in the property for 7.5 years and never caused an issue. We are now less than 3 weeks away from moving and NOTHING has been done. Delays on responses from the agents for over 4-5 weeks at a time despite being chased, the house is still not up for relet online yet they are expecting us to be liable for all costs until another tenant occupies the property. The service has been nothing but abysmal. My garden is currently a hazard to both mine and my neighbours children due to a falling down fence in the garden which was reported over 4 MONTHS AGO!!! Again chased numerous times but nothing has been done. An ignition hob that hasn’t worked in the whole 7 years we’ve been here, damp in the bathroom for over a year yet the rent still went up last year given all these outstanding issues. Avoid renting from Reeds at all costs.
Taylor · 10 June 2024
Agent replied · 28 December 2024
Hi Taylor,We're disappointed to read this review after as you say a longer term tenancy which as far as I can see has been on the whole successful. We're sorry you feel we have offered a service that has fallen short of what you expected. As you are aware, we had reached out to the landlord when we received your request to ask if you could break the contract. We do need to wait for consent to end a tenancy earlier than the fixed term and sometimes it can take a little while for the landlord to process what is involved and any costs they had not planned for. The maintenance team were reviewing the fence with you, your neighbour and the landlord in an attempt to determine ownership in advance of repairs being instructed. We will be in touch to follow up as I understand you have now left the property and dropped keys to branch.Regards,Reeds Rains
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent Service The staff at Reeds Rains Ormeau Road…
The staff at Reeds Rains Ormeau Road made selling my house an easy process Ryan who was the estate agent whom I was dealing with was my main point of contact and was always very friendly, approachable, pleasant to deal with and knowledgeable as was Grainne the main negotiator who gave me good advice when required who I dealt with over phone and kept me constantly updated throughout the transition of selling the property which was sale agreed within a matter of weeks. I can highly recommend them
Nicola · 23 May 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotSelling experience
Everything! I have used a few estate agents over the years and I would say, these are by far the best I have dealt with. The staff are very professional, approachable and very quick to reply to queries. David is an asset to the company, nothing is to much trouble, he is a very hard worker and yet still remains pleasant and approachable. I am a bit of a forgetful fruitcake, but they have managed to keep me on track and everything is going great. The girls I have spoken to have all been lovely. If I were to sell my house again ( which I am never going to) I would use Reeds Rains with no hesitations.
Debra · 17 May 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotEvery person I have met and spoken too…
Every person I have met and spoken too have been so polite and helpful.I wish to thank Jeremy and Jack.regards Margaret Harris
Margaret · 7 November 2024
Agent replied · 28 December 2024
We are so pleased to hear about your positive experience. We appreciate your kind words about Jeremy and Jack.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you
Purchased a house through Reeds Rains Huddersfield, the staff have been excellent and responded to my queries efficiently. I would like to say a special thank you to Ronnie who went out of his way to make the process smoother and provided regular updates. Thank you all.
Jas · 7 June 2023
Agent replied · 28 December 2024
Thank you for the review! Feedback will be passed on to the branch :)
★★★★★ 1/5
TrustpilotReally awful company to deal with
Really awful company to deal with. They lie many times and avoid responsibility for their incompetence, Integrity is missing in bucketloads but greed is a paramount behaviour. Why this company is allowed to operate as a tenancy management company with utter contempt toward the customer is beyond me. Hard faced liars. Not a thread of sincerity. Absolutely stressful to deal with and will never go back.
Joanna · 25 September 2020
Agent replied · 28 December 2024
Hi JoannaI'm sorry you have not been pleased with the service you've received from Reeds Rains. Customer service is of paramount importance to us. Please let us know which branch it is you had dealings with?Kind regards,Reeds Rains
★★★★★ 5/5
TrustpilotREEDS RAINS RHYL
REEDS RAINS RHYLTom was very professional but down to earth and put you at ease. No pressure to list with them. Took property photos with a camera to get better photos than with a phone! Marketing was easy and sold following first viewing at full asking price! Kept updated by the team throughout. Highly recommended and would definitely use again! 10/10
Helen · 6 July 2024
★★★★★ 5/5
GoogleFrom the first telephone call to the office the service was outstanding. Vicky showed us around the property and was very knowledgeable and helpful. Janet, the lady I then dealt with in the office is amazing. From the first phone call Janet has gone above and beyond to help us secure our tenancy. In fact, all the staff in Reeds Rains Chester-le-Street are wonderful and an asset to the company. ❤️🫶🏻
Sam · 10 October 2024
Agent replied · 25 October 2024
Hi Sam, What a lovely review. You have been a pleasure to work with.
We hope you settle in quickly and enjoy every minute of your new home.
Thanks again from Janet, Vicki, Nicole and Mark.
★★★★★ 5/5
TrustpilotCouldn’t of asked for anyone better…
Couldn’t of asked for anyone better then Abbie and Lorraine at Rotherham office from start to finish I have been in touch with them maybe every day in a week to get a update I completed my transfer over to one of their properties in a week From meeting Abbie on last Saturday at the property to look around I had a gut feeling I found my new home I told her my house was up for sale and didn’t want to pay other months rent and her and Lorraine made sure I didn’t have to by making sure I had my keys today (following Saturday)Would highly recommend this company
Sarah · 15 April 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotI had a great experience with Reeds…
I had a great experience with Reeds Rains. Simon and Kurtis were very informative and keep me updated through out the process.
Ms · 22 October 2024
Agent replied · 28 December 2024
We're so glad to hear you had a positive experience with our team. We appreciate your kind words about Simon and Kurtis.
★★★★★ 5/5
GoogleNicole and the team have been brilliant. During the contract review phase of signing up as a landlord, Nicole was patient and remained professional whilst answering my queries. She and the team have been very supportive and always willing to help with any queries regarding future properties purchases.
I highly recommend them to any new and existing landlords.PositiveResponsiveness, Professionalism, Value
Ani · 26 October 2021
Agent replied · 25 October 2024
Thank you for leaving such a great review Ani, it's hugely appreciated!
Building relationships with landlords/investors is one of the most important and rewarding parts of my job. I look forward to continuing this :)
Many Thanks again,
Nicole & the team.
★★★★★ 2/5
GoogleAsked for a valuation on house we inherited to see if worth keeping and doing repairs or selling.
Had visit and was told I’d be emailed details.
To date no more correspondence so get the impression they’re not interested.
Taken business elsewhere
Kenny · 23 September 2025
Agent replied · 22 September 2025
Good morning Kenny
I was surprised to read your 2* review regarding the follow-up details for your property. I have tried calling you on several occasions, most recently the day prior to you leaving this review, but i had to leave you a voicemail. I can also see that our system has sent follow-up emails with the valuation details.
The purpose of my calls was to check you had received the information and to answer any questions you might have. If the emails haven’t reached you, they may have gone into a junk or spam folder. Had I known you hadn’t received them, I would have gladly looked into this further for you.
As discussed both in branch and during the valuation, we would have been delighted to help if you had decided to proceed with selling the property. It’s disappointing to read your comments, but I appreciate your feedback and wish you the very best with your plans moving forward.
Kind regards
Nicole
★★★★★ 5/5
GoogleI had the pleasure of having a valuation completed by Reeds Rains Chester Le Street branch yesterday and felt very comfortable without any sales pressure and the agent even offered to research some secondary options for me, also without obligation. I would recommend their services without hesitation. Thank you Mark. 👍 …
Andrew · 26 October 2022
Agent replied · 25 October 2024
Hi Andrew,
Thanks for the review, great to meet you to discuss how we could help.
Kind regards
Mark and the team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotReeds Rain Blackpool - poor Customer Service and Liars
Reeds Rains Blackpool provide a shocking service to tenants/potential tenants. I viewed a property on Saturday and emailed after the viewing to say I was interested but needed the remnants of the previous tenant removing (including dirty pillows and shower gel) and some electrical things checking to confirm they all were in satisfactory working order. I expected at least an email to thank me for my interest but nothing so I called and left a message for the negotiator to call me back. No return call so I called again and was told by the other lettings person that the landlord had rejected my interest with no explanation available. The negotiator, Hannah, had left at this point. I left a message for her to call the following day and still no contact. I rang two more times and finally got to speak to her but she though being told no was satisfactory with no explanation. I said she was meant to negotiate with me and the landlord as without a tenant there is no let. I agreed to store the tat in the cellar and asked her to go back to the landlord. We then got cut off and I rang back and her colleague refused to transfer the call! I advised the Hannah was taking my details (again) and was going to speak to the landlord. She then put me on hold without warning and then came back to say that half an hour ago, the landlord had called to say that their friend was taking on the house. I left it here, but my partner called up today to show interest int he property and was told it was still available! So not only is the customer service atrocious, they are liars too! Avoid at all costs.
Miss · 8 March 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotThis is not okay
This is not okay. Along with the horrendous service I got with moving in, the staff at Reeds Rains Liverpool were meant to organise a maintenance and clean for after I moved in. Last week, I received a text from the contractor and I asked if they could come on Friday. On Friday, nobody came. When I called them, they sent me to voicemail. When I reached out on Monday to ask what happened, the contractor explained that they were unwell. No bother, I asked them to come on Wednesday. After some texts and emails, I received no confirmation that they would be at my flat on Wednesday. In none of those correspondence did the contractor once say “Yes, I’ll be with you on Wednesday morning,”. Today, Wednesday morning, I woke up to missed calls and texts asking where I was. How was I meant to know they would come to me on Wednesday when they didn’t even confirm that at all? When I called the contractor, her attitude was horrible. She said, “Do you want to keep going over the fact that there’s been a communication breakdown or do you want to get a cleaning booked?” before also saying that Reeds Rains only told her about two repairs that needed to be done. This contrasts the higher number of repairs that needed to be done in the property report, one of which was my bathroom sink plunger not working so now my sink is a Petri dish and has been since the weekend. I called up Reeds Rains and spoke with Oliver who said, “We can either find a new contractor or you’re going to have to grin and bear it with these ones,”. I had asked to be called back yesterday by Reeds Rains and I wasn’t. I have asked to be called back today and, as of 3:30pm, I haven’t been. Overall, horrible service from a supposed “full service property management” company and its contractors.
Mo · 8 March 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotGosforth Team
The team at Gosforth Newcastle are knowledgeable about the area and the market. I have used their services for several years. Their strength , in my opinion , is their ability to deal with queries and problems quickly. They are always easy to reach by phone and email and a pleasure to talk to. Thank you Kirsty, Phil and Maddie.
CustomerR · 26 June 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery poor experience with Reeds Rains…
Very poor experience with Reeds Rains Stockton-on-Tees. We travelled over 3.5 hours for a confirmed viewing, but the agent arrived late and the tenant refused access, clearly showing the viewing had not been properly arranged. We waited for hours with no communication or callback from the branch despite being promised one. A completely wasted 7-hour round trip, loss of earnings, and very unprofessional service. Would not recommend.
Lian · 14 November 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotWhat an absolute joke
What an absolute joke they are sold house quick but took 7 months to complete. They always had an excuse . Never there fault When rang up to chase they was just about to do it ? Never kept me upto date . Never rang back when supposed too
Carl · 13 January 2023
Agent replied · 28 December 2024
Hi Carl, sorry to read your review. I've sent you a request for more information. The request will come from Trustpilot. If you could let me know some more details that would help me look into this further. Sorry this has been your experience. Kind regards
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service and professionalism.
It was a great experience dealing with Reeds Rains. I just landed in UK and I struggled a lot in finding a place as per my need, but special call out to Gurdit for his attitude and professionalism to make this deal for me. I dealt with Many agents before when I was here last time but Team Reeds Rains is best in every aspect be it responding to calls, emails and top class service. Thank you Gurdit and Team, much appreciated.
UP · 10 February 2023
★★★★★ 4/5
TrustpilotJennifer goes above and beyond
Jennifer is so helpful. Nothing is too much trouble for her. Very efficientAlways keeping us updated with the property.
Pamela · 4 November 2024
Agent replied · 28 December 2024
We're delighted to hear about your positive experience. It's wonderful to know that you found Jennifer so helpful and efficient. We appreciate your kind words and will share your feedback with her.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBest lettings agents in the area - Gosforth
The staff at reeds rains Gosforth couldn't have made our renting experience any easier. From the viewing all the way up until us moving into the property they have been helpful in anyway they could, even down to recommending companies to help us move with us not being from the area. Big shout out to Phil and Kirsty!
Kirsty · 11 July 2024
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.