Trusted Agent profile

PropertyTime reviews

3.3

★★★★★

35 reviews across 1 platform

88 Belsize Lane, Hampstead, London, NW3 5BE, Camden NW3 5BE

PropertyTime's Camden office at 88 Belsize Lane is rated 3.3 out of 5 across 35 reviews on 1 platform, including 35 Google reviews rated 3.3. Checked 9 October 2026.

Google logo

3.3 / 5

35

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Camden office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Google

I'll keep this factual, so there is no bias in the review this is for a property on Boreham Rd N22: - for the viewing the agent was 30 minutes late - they put false information on the advert they stated the Loft was demised, and discussed loft converstion at the viewing. -My solictor found it was not deminsed. I informed the estate agent about this and it transpires my solictor was corrrect and the vendor and estate agent were incorrect. - I decided not to proceed with the sale, as reducing the property by £10k in light of this was not worth it. - I asked if they would pay my solictor fee this error and they refused, and keept repeating it was a mistake, and that even though my solictor had found their error they would not be paying for the error, caused by them and the vendor. - the estate agent is friends with the vendors family which caused even more issues.

Nishaat · 21 February 2025

Agent replied · 10 April 2025

Dear Nishaat, Thank you for your feedback. Our understanding is that you were happy to proceed with this property and our services as you have thanked us on many occasions on the phone during the transaction and after several viewings but was understandably disappointed and subsequently pulled out of your purchase upon hearing that the loft space was not demised to the property. We can confirm that we were informed by our client that the loft was demised to the property and have written confirmation of this. We were following information we had received from our client but as with any purchase it is up to the solicitors to confirm this. It seems to be a genuine mistake by the vendor and a gesture of £10k reduction was provided by the vendor which you declined. The property has since gone back under offer within days of coming back onto the market. To be open and transparent although it is not necessary we did inform you from the first viewing that the vendor was known to us through personal relations. We do not feel that this has had any negative impact throughout the process. As discussed we are members of the Property Ombudsman which you are free to take this case to if you feel that we have not handled this appropriately.

1/5

Google

Not the greatest experience. Edit: I’ve just seen the response from the business and they’ve actually lied (clearly got customers mixed up), this is not what happened and I’ve now changed my review to a 1 star. Would definitely not recommend, what a shocking service.

Jonathan · 2 December 2025

Agent replied · 27 July 2025

Dear Jonathan, Thank you for taking the time for leaving us a review. We apologise that we were unable to show you the property on Saturday but as discussed we were informed by the landlord just a few hours before our viewing that he wishes to withdraw the property from the market until his current tenants had vacated and it is showing better. This was completely out of our hands but we did keep you updated throughout the day. We apologise for any inconvenience caused and hope we can help you again in the future. We wish you all the best with your property search.

1/5

Google

For the sake of anonymity I won’t mention any names… The agent arrived late and didn’t notify me until 15 mins after the schedule time to let me know they will be a further 15-20 mins. They confirmed viewings for two properties and then only told us one was under offer when eventually showing up and claimed they notified us and that the email confirmation would reflect this… which it didn’t as it said we had two viewings. Then they told my wife to just forget about it rather rudely when she respectfully expressed her disappointment. They then accused me of not being serious when giving a genuine offer and proceeded to lecture me on the phone without giving me a proper chance to speak. I had to respectfully interrupt them to get a word in. It’s a shame really we have been looking for properties for over a year now and this was the first time we were exposed to this level of inconsideration.

Emre · 10 April 2024

Agent replied · 22 October 2024

Dear Emre, Thank you for taking the time to leaving us a review, we value your comments and feedback. We are sorry you feel you have not had a good service from us this past weekend and for the lateness of the agent - it was difficult for us to navigate the appointment with our office being closed and the viewing taking place on a Sunday. We also apologise you weren't notified that one of the two properties you were due to view was now under offer. The status of that property was reflected on all of the online portals including our website however we admit we could have taken more care to notify you that only one of the two properties within that development was now available for you to view. We understand this was disappointing for you however the agent was unable to able to show you this property or disclose confidential information concerning the agreed sale and was only able to discuss the remaining property that was available. We did confirm that your offer would be put forward to the vendor as it was received in writing and have been in touch with you further regarding this however we were trying to advise you as best as possible based on the knowledge of the vendors expectations. We sincerely apologise if this came across as rude or if you felt we could have communicated this information to you in a more appropriate way. Please appreciate that we are managing both your expectations as well as the vendors and we felt that being transparent with you would be the best way to help ensuring you secure the property. Once again we are apologise for any inconvenience caused to you and wish you all the best with your property search.

5/5

Google

As a landlord I have been working with PropertyTime for over 13 years during which time they found reliable tenants, provided sound advice and have given me peace of mind that the necessary administration was complete and correct. When it came time to sell my property in Hampstead, PropertyTime's local market knowledge meant that there were many viewings in a very short period of time. It concluded with an above the asking-price offer in less than ten days after the property was advertised for sale. As a first time seller, I also appreciated the expertise PropertyTime provided in guiding me through the sale process to completion.

Charlie · 10 May 2025

5/5

Google

We have a flat in Hampstead and before putting it on the market we got 14 agents in for their opinions and appraisals. Ken stood head and shoulders above the rest. He is a professional person with integrity and a lovely manner. When he spoke to us it was with honesty, optimism and professionalism - none of that awful, wide-boy rubbish that many agents bluster. He is candid, charming and helpful with advice and more than anything else he and his team in the office are an utter delight to work with and incredibly hard-working. Nothing is ever too much trouble - this is old-fashioned service at its absolute best. It is a tough market following Brexit but we have been amazed at the number of people Ken got through our door. We were not expecting that many viewings and are impressed with him. Whenever I was in the office local people would pop in to say hello - I cannot see that happening with these brash, unedifying large chains. If anyone is reading this wondering whether to go with Ken or fall for the spiel of these huge chains - go with Ken. In a world where every property is marketed through the democratic online portals (rightmove, zoopla etc) the ONLY differentiations between agents are fees and service. Ken is competitive and you absolutely will not find better service than at his office.

Sonal · 24 October 2017

5/5

Google

As a local Hampstead Landlord, I have used all of the Agents situated in the area at one time or another. I can thoroughly recommend Ken, at PropertyTime. Ken is the owner, he is professional, energetic, knowledgeable and gets on with letting properties without a lot of unnecessary fuss or flannel. I have found the admin staff to be focused, polite and a pleasure to deal with. Nothing is too much trouble and when they say they will contact, they do.

Robert · 24 October 2016

1/5

Google

Sellers and buyers beware, it is near on impossible to arrange a viewing with this company. When you call, the only person you can speak to is a receptionist who can only take messages. Whereas with other estate agents you can make a viewing directly with one call, Property Time say they will call you back - a week later. If you miss the call, they send you a generic email with the same questions you have repeatedly answered. I managed to arrange a viewing for one property which was cancelled on the day with only a few hours notice. I then had to start the rigmoral of trying to arrange another viewing. The property I was interested in was reduced by £30,000K. Would this still be the case if more prospective buyers were able to view the property without such immense hassle? If I was a seller I would not be happy with agents who make it so difficult for buyers to view the property, a basic tenet of an estate agents job.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism

Pancakemoonface · 23 October 2020

Agent replied · 22 October 2024

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to hear you feel you have not had a good experience when trying to arrange a sales viewing with us for the second time. As previously discussed, since the coronavirus pandemic and lockdown our office is still not working at full capacity, we hope to be back at full capacity by the end of this month with our service returning to normal. We can see that a few weeks ago, you successfully arranged a viewing for this property via our office, however we had to cancel the appointment as the property went under offer within a short period of marketing time. We understand your frustration of not being able to view the property before it was under offer, but we were instructed by our client to cancel all viewings and withdraw the property from the market as an offer was agreed. It has taken a little longer to book in the viewing the second time around, as we wanted to first discuss the property further with you prior to the viewing. We have been communicating with you via email during the past few days regards to your enquiry and have tried to return your calls on two separate occasions including 4.31pm yesterday (4th August 2020). We received instructions to reduce the price of the property prior to your enquiry. We hope you find our response to your review helpful, and that you do enjoy the rest of your experience with us. Should you have any further queries please do not hesitate to contact us, we look forward to meeting you on Saturday for our arranged viewing appointment.

1/5

Google

After initially seeming well organised and efficient I was left standing outside a property on Highgate road I was very keen to rent. No one turned up and I tried to call the agency to find out if there was a delay but I didn't get an answer on the phone. After waiting 15 minutes I left and then recieved a call asking how far away I was. It's a shame as they have some lovely properties on their site but customers won't appreciate their time being wasted.

Geraldine · 24 October 2018

Agent replied · 22 October 2024

Dear Geraldine, Thank you for taking the time to leave us a review, We apologise we were 10 minutes late to our viewing yesterday in Highgate. You requested earlier in the day we rearranged the viewing time for you from 5.30PM to 5PM however we were unfortunately unable to get there on time and agree that you should have been notified by our office that we were running a few minutes late, we did have a missed call from you and called back within 4 minutes. We apologise for any inconvenience caused and would love to show you the flat and arrange another viewing. We feel what happened is not a true reflection of our service and would like to offer you a 50% reduction of our admin fee, should you proceed with any letting with us. We look forward to hearing from you. Charlotte Wilkins Senior Office Administrator PropertyTime

5/5

Google

Ken sold our flat in Finsbury Park for us. Due to the market conditions we were not able to get the price he intitially estimated but he did secure a sale. Ken was professional throughout and was always available by phone any time of day or night. Charlotte in the office was always helpful too.

Hanna · 17 April 2019

5/5

Google

Propertytime handled the sale of my flat in Finsbury Park. They were a pleasure to work with. Took great care of the flat when showing people around and were always there when i needed to speak about anything related to the sale. I would definitely use them again. 5 stars.

Samuel · 12 September 2024

5/5

Google

Property Time has been an excellent estate agent providing high quality, reliable and long staying tenants to me since 2009. They inform both landlords and tenants of their rights and responsibilities and help to foster a good relationship …

Donny · 17 April 2021

5/5

Google

Geraldine was very helpful in getting me moved into my flat as quickly as possible. She was very friendly and responsive to all of my questions.

Rob · 17 April 2022

1/5

Google

Sellers and buyers beware, it is near on impossible to arrange a viewing with this company. When you call, the only person you can speak to is a receptionist who can only take messages. Whereas with other estate agents you can make a …

Pancakemoonface · 17 April 2021

Agent replied · 17 April 2026

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to hear you feel you have not had a good experience when trying to arrange a sales viewing with us for the second time. As previously discussed, since the coronavirus pandemic and lockdown our … More

5/5

Google

Ken, Charlotte and Annemarie were all very professional and an absolute pleasure to deal with, always on time, always efficient, polite and helpful.

Laura · 17 April 2021

5/5

Google

Geraldine was very hands on and helped throughout the whole process. Definitely recommend!

Tufic · 17 April 2022

2/5

Google

A bad experience overall. The agent was 20 minutes late to the viewing after I initially called asking for a time that would suit the agent as I had taken the whole day off work. …

ETH · 17 April 2020

Agent replied · 22 October 2024

Hi, thank you for your feedback. We apologise that videos or photos were unable to be taken on the viewing, this was for the privacy of the current tenancy that was still in place. We had informed you prior to the viewing in our … More

5/5

Google

Honest advice & local knowledge helped us decide on the best options. Highly recommended if you’re looking for a good property deal from start to finish.

Digby · 11 April 2022

Agent replied · 22 October 2024

Thank you Digby and Martine! Best wishes, PropertyTime

1/5

Google

useless. like most estate agents, they exist exclusively for the benefit of landlords, not tentants

M · 11 April 2023

Agent replied · 22 October 2024

Dear MM Thank you for taking time to leave a review for us, although you are correct in that we do work very hard for our clients (Landlords), we also do ensure we provide a diligent and honest service to all customers including applicants looking for somewhere to rent. We wish you all the best in your property search and apologise if we were unable to help this time.

5/5

Google

I purchased a property in Belsize Park through Ken. He is a very nice, honest and hard working chap who goes the extra mile to help. I would recommend him as trustworthy and a good guy to get the job done efficiently. Thanks for all your help!

Nicholas · 11 April 2023

5/5

Google

We have used Property Time for both renting out our property and now recently selling as well. Ken has worked tirelessly and consistently to achieve good results for us. Unlike many high street agents, there is a personal touch and enthusiasm which is refreshing. We are very happy with their service and would highly recommend this agency.

Sabah · 17 April 2021

1/5

Google

Cancelled viewing booking too late, travelled all the way to London for nothing, really disappointed

Max · 17 April 2022

Agent replied · 22 October 2024

Hi Max, Thank you for taking the time to leave us a review over the week-end. We understand your frustration at missing out on the property, however once we receive a holding deposit and the letting has been agreed by the landlord, we have a duty to the prospective tenants to cancel any viewings even if already booked in. We did attempt to both call and SMS you, informing you of the cancellation, close to an hour prior to the viewing, and when we spoke to you afterwards, you mentioned that you hadn't checked your phone. We apologise for any inconvenience and wish you all the best for your property search, and we are sorry we couldn't help this time. We hope we can assist you with any property search in the future. Many thanks PropertyTime

5/5

Google

Excellent property service from Geraldine. she is a fantastic person who helped me and explained everything regarding the properties I was looking for. It's hard to find genuine people these days, but I must say she is one of a kind. 100% recommended.

Adesh · 17 April 2022

5/5

Google

Exceptional services from Geraldine. She is a lovely person in general.

Harrys · 11 April 2022

Agent replied · 22 October 2024

Thank you for your review! Wishing you a lovely day, PropertyTime

1/5

Google

Horribly unprofessional! Arranged a viewing- they were very inflexible with the time to start with. …

Chetan · 17 April 2021

Agent replied · 22 October 2024

Dear Chetan, Thank you for taking the time to leave us a Google review, apologies for the … More

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read PropertyTime's Google reviews

Questions about PropertyTime

How many reviews does PropertyTime have?

PropertyTime's Camden office has 35 reviews across 1 platform: 35 on Google. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is PropertyTime's rating?

PropertyTime is rated 3.3 out of 5 across all 35 reviews, and 3.3 out of 5 on Google from 35 reviews, checked 9 October 2026.

Where is PropertyTime's Camden office?

PropertyTime, 88 Belsize Lane, Hampstead, London, NW3 5BE, Camden NW3 5BE.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.