Trusted Agent profile · Camden

Chestertons Kentish Town reviews in Camden

4.5

★★★★★ Excellent

1,894 reviews across 2 platforms

225 Kentish Town Road, London, NW5 2JU, Camden, NW5 2JU

Part of Chestertons, see every office.

Chestertons's office in Camden, at 225 Kentish Town Road, is rated 4.5 out of 5 across 1,894 reviews on two platforms, including 181 Google reviews rated 4.6.

Google logo

4.6 / 5

181

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,713

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews

Every review we hold for the Camden office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Katherine Ma is a true professional who…

Katherine Ma is a true professional who goes above and beyond for her clients. Her deep knowledge of the industry, combined with her exceptional customer service, ensured that everything was handled with the utmost care and precision. Her positive attitude and attention to detail made the entire experience smooth and worry-free. I highly recommend her to anyone seeking expert assistance.

登祺 · 28 August 2024

Agent replied · 7 February 2025

Good afternoon, thank you for taking the time to write a great review and sharing your experience with Katherine Ma. We really appreciate the support and wish you all the best.

5/5

Trustpilot

Super experience

Much appreciate Zosia Gray's swift support!

Noor · 20 April 2026

Agent replied · 28 May 2026

Thank you for your kind words, Noor! We're thrilled to hear that Zosia provided you with swift support. Our team is always here to help, and we appreciate your positive feedback!

1/5

Trustpilot

Chesterton's Kentish Town.

**update** Chesterton's reply I was reimbursed for the 2 days of rent - I reimbursed myself by refusing to pay the full amount of rent after they ignored this request for 3 months. Chesterton's Kentish Town.Avoid like the plague! It is beyond me how this agency has 4.8 average on Google reviews (paid) - see Reddit for more realistic reviews. In my 10 years of renting in the UK and in 3 major cities - I have never experienced worse professionalism than from Chesterton’s Kentish Town.To start, we had arranged a month in advance and reminded them 2 days prior that a friend would pick up the keys on our behalf on Saturday within their working office hours, as we were driving for 9 hours with our belongings in a van. The office was closed 2 hours earlier than advertised and they refused to provide our friend with the keys. This effectively left us stranded and homeless for 2 nights until we could pick up the keys on Monday (their response to out-of-hours staff was “tell them to find somewhere else to stay”. Of course, they refused to refund us for the 2 days of rent for a flat we could not enter due to their incompetence, as well as the extra cash we had to cop out for the van. Incredible. Upon moving into the flat, we found it in dire neglect. The promised professional clean was not provided and it took us 2 days to clean the flat to a hygienic standard. Mould issues throughout. Broken freezer. Broken fridge. Missing front door dead-lock key. Some of these issues took months of ignored emails to resolve; others never did. As if it was bad enough - our flat flooded entirely from the ceiling and outer walls, resulting in obvious structural damage as a byproduct. Sunken roof in the living room, bubbled plaster on the bedroom side wall after filling with water, cracks along the walls and ceiling between rooms etc. We demanded that these issues should be fixed as it is illegal. After TWO MONTHS, a handyman apparently fixed a blocked issue and another contractor noted how bad the damage was and provided a quote for structural repair.The flat flooded for a second time, months later. The difference this time around is that our landlord has gotten rid of Chesterton’s for the same issues we faced (poor communication, unprofessionalism, lies etc.). The landlord was never presented with any quote for repairs and was entirely unaware of the structural damage to the property - Chesterton’s informed us that the landlord was aware, however, rejected to fix anything. Not only, but both the landlord and ourselves were blocked from contacting one another by Chesterton’s. If you want a tenancy agreement managed by petulant and incompetent children, by all means, choose Chesterton’s. Otherwise, take your money elsewhere (and good luck). I am happy to provide proof of all of my claims.

Sam · 21 June 2023

Agent replied · 9 February 2025

Hi Sam, thank you for taking the time to leave this review. We’re sorry to hear about your unsatisfactory experience with Chestertons. After investigating this further with the relevant team, we can see that you have since been reimbursed for the 2 days of having no access to your flat. In regards to the delay in repairs, unfortunately this was due to the landlord taking some time to decide on alternative options which lengthened the process for us and you. We deeply apologise for the inconvenience caused during the process and assure you that our intentions were never to cause a negative incident. If you’d like to discuss anything further, then please do feel free to reach out to the property manager who was handling your tenancy.

5/5

Trustpilot

Suzan and the team

Suzan and the team made this happen so quickly and painlessly - which meant no gap between Tenants for mortgage repayments. Fantastic service - thank you so much all of you.

Lucy · 17 July 2023

Agent replied · 7 February 2025

Dear Lucy,Thank you for taking the time to let us know how your journey this far has been with James Pendleton. Customer service is so important to us and we are so pleased to hear you have had a positive experience with our team and we were able to act quickly for you. Wishing you all the best for the future.

1/5

Trustpilot

Avoid for lettings

Like a lot of other landlords on here, I ended up with Chestertons when they bought the management company I signed up with. It was not a great experience. When the tenant didn't pay, this was intermittent for a while, and eventually moved out I decided to take back the flat. I sent a courier for the keys several times, they said the courier didn't arrive to collect. I have proof DHL went to the office. They eventually sent my keys in a paper envelope and one set was of course lost when it fell out of the useless envelope. All the while the contact with them was difficult due to lack of experience or just plain not caring. When we did use our own set of keys, we found all the windows to the flat left open, in December! Luckily it's not on the ground floor. The kindest I can be is to call them useless, another side of me would say they are dismissive and have questionable care for people's property. They are now calling me to ask if I want to let with them again. So they're not much good at checking previous files and lettings either. Avoid!In answer to below, I did go back to Chestertons, but as this review makes clear there is nothing to be done now. The keys are still lost and the unanswered calls remain.

Mrs · 18 June 2023

Agent replied · 7 February 2025

Hi Joyce, thank you for bringing this to our attention and we're so sorry to read about your experience. After receiving your details via Trustpilot, we cannot seem to locate you within our systems. If you could please send the address in question to social@chestertons.co.uk we will be happy to look into this further for you.

5/5

Trustpilot

My property has been managed by JP for…

My property has been managed by JP for nearly 15 years. They are brilliant. Particularly Zosia and William, those that take care of the day to day maintenance amd renewal of my property. Highly recommend.

Richard · 16 March 2023

Agent replied · 7 February 2025

Dear Richard,Thank you for taking the time to let us know how your journey this far has been with James Pendleton. Customer service is so important to us and we are so pleased to hear you have had a positive experience with our team over the years. Thank you for your continued custom. Wishing you all the best.

5/5

Google

Margaret was by far the best agent i have encountered. She guided me through the whole process, and I couldn’t have done it without her. If anyone is looking for a property to rent in the Camden area, please contact Margaret!

Saskia · 11 October 2024

5/5

Trustpilot

Proactive and Professional

We'd like to thank Betsy for her prompt and efficient service. She understood our needs and found a great apartment for us. Thank you!

Andy · 3 January 2024

Agent replied · 10 February 2025

Hi Andy, thanks for your feedback and we're happy to hear you found a great apartment. Wishing you all the best for 2024!

5/5

Trustpilot

Very good service

Niema was great.She was on top of all the details, easy to work with and responsive to emails in a timely manner.

Khodor · 14 February 2024

Agent replied · 7 February 2025

Hi Khodor, thank you for sharing your experience with Niema, we really appreciate the feedback. Should you need anything else in the future, please do not hesitate to get in touch. Best wishes!

5/5

Trustpilot

Lavie was very helpful with a renewing…

Lavie was very helpful with a renewing tenancy extension with the residents.

James · 20 August 2024

Agent replied · 7 February 2025

Hi James, thank you for sharing your experience with Lavie and it's great to hear the tenancy extension went smoothly. Wishing you all the best!

5/5

Trustpilot

Property Management Consultant

My partner and I have had the great pleasure of working with Preya Nair as our Property Management Consultant. Without fail, Preya delivers exemplary service, responding to queries in a kind, timely manner. We feel like she is on our side in all rental situations and have complete faith that she will work as hard as possible to find solutions to any and all problems we may have. We'd highly recommend her to anyone looking for an adept, professional, and trustworthy advisor.

Linda · 8 June 2023

Agent replied · 7 February 2025

Hi Linda,It's fantastic to hear how Preya has been able to provide such an exceptional service as your Property Management Cosultant. We really appreciate this lovely review and for the recommendation! We wish you all the best, please do feel free to get in touch if you need any further support.Many thanks,Chestertons

5/5

Trustpilot

Outstanding!!!

Martyn provided outstanding services! The process was smooth and have been updated regularly until exchange. We will highly recommend Chesterton Kew for their professional services. Thank you!

Noel · 20 October 2023

Agent replied · 7 February 2025

Congratulations on your recent exchange Noel and Ron, it was a pleasure to be involved. Wishing you all the best for the future!

5/5

Trustpilot

Ask for Charlotte at Chestertons St.John’s Wood

Chestertons were so helpful from beginning to end, renting out our flat in St John’s Wood super quickly and at a great price. All the staff were amazing and we were particularly impressed by Charlotte who was incredibly responsive, efficient, and communicative. Thank you Charlotte!

Fiona · 4 January 2022

Agent replied · 10 February 2025

Thank you for sharing your experience with Chestertons. We are so pleased to hear this.

4/5

Trustpilot

Merete dCS, Camden

Chestertons have been managing my apartment for 3 years and I have been very happy with them.

Merete · 14 January 2026

Agent replied · 23 January 2026

Thank you, Merete, for your positive feedback! We're thrilled to hear that Ryan and the team have provided you with reliable service and effective communication. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your recommendation. If you need anything further, we're here to help!

1/5

Trustpilot

Terrible service to Landlords’ and Tenants’

Chesterton’s is the third property agent I have used. I have been with them for two years since they bought out the agent I was working with for over 15 years. The experience has been appalling for me as landlord and my tenants. I am not sure if it is incompetence or that the team is understaffed and they cannot cope with the number of properties they manage. My contract said they would inspect the property twice a year. They have only been once in the two years. Communication has been frustrating. Emails unanswered, messages left with no call back. Issues with the tenants left until the tenants got understandably hysterical. (And then they have the gall to charge a % fee for any repair work). In short the last two years have been the most stressful in 20 years of letting. Big clearly is not better! Don’t believe the guff about how professional they are.

HUMPHRIES · 2 June 2023

Agent replied · 7 February 2025

Hi Nic, thank you for bringing this to our attention and we're sorry to hear about your experience. We can see you have responded to our request for further information, so we will investigate with the team internally and come back to your with a further response shortly.

1/5

Trustpilot

Quite a bad experience

Quite a bad experience, devil is in their contract details.My Dealings were with their Chief Executive Andrew Constantinou and sales co-ordinator Sunny Rogers at Chestertons Cyprus

Paul · 8 November 2023

Agent replied · 7 February 2025

Hi Paul, we're sorry to see you have left us this rating. Based on the details you provided, we cannot locate you within our systems. Please could you email us at social@chestertons.co.uk with more information and the branch in question so we can investigate? Many thanks. Update: Thank you for completing more information. Your review is of Chestertons Cyprus who we do not manage, this is the Chestertons UK Trustpilot. If you would like us to share your information with the Chestertons Cyprus please let us know. Many thanks

5/5

Trustpilot

I really liked Molly's approach

I really liked Molly's approach. As a landlord myself, I've met many agents and it's rare to you find an agent who appears genuine and not just money/bonus driven. Molly was exactly that. I'm sure all her clients felt that same sense of trust.

Talib · 15 February 2022

Agent replied · 10 February 2025

Thank you for sharing your experience!

5/5

Trustpilot

Juliette Dartois went the extra mile…

Juliette Dartois went the extra mile and did an excellent job!

Jens · 29 August 2024

Agent replied · 7 February 2025

Hi Jens, thank you for leaving a great review. We appreciate the support and are always here to help.

5/5

Trustpilot

Juliette Dartois was amazing

Juliette Dartois was amazing. Thanks a lot for your cooperation and support!

Daniil · 12 August 2024

Agent replied · 7 February 2025

Hi Daniil, thank you for sharing your experience with Juliette and we wish you all the best for the future!

5/5

Trustpilot

Chestertons is my local estate agent and they did a fantastic job at selling my property.

Chestertons is my local estate agent and is very familiar with the area. This extensive knowlege allows Chestertons to give an accurate price for properties, give support to vendors and provide informed knowledge to potential buyers. The Staff is very pleasant, approachable and very efficient. The team worked very hard for my sale and was successful. I am very grateful to them and was really impressed with their dedication. The 5 stars is amply justified.

Mrs · 9 October 2023

Agent replied · 7 February 2025

Congratulations on the sale of your property Dominique and thank you for instructing us to carry this out for you. Wishing you all the best for the future!

5/5

Trustpilot

Move in coordination for rental

After recently buying a flat through James Pendelton, I managed to have it rented out 1 week later. My move in coordinator, Suzan Salih, was exceptional. She was very prifessional and calming. She worked with me to achieve the necessary steps, checks, certificates, etc., and what needed to be done to create a perfectly smooth move in on a very tight schedule. Highly recommend.

Nancy · 31 May 2024

Agent replied · 7 February 2025

Dear Nancy,Thank you for taking the time to inform us of the positive experience you have recently had with our Lettings Department at James Pendleton. Customer satisfaction is extremely important to us and we pride ourselves on providing this to our clients. It is great to hear from you and thank you for echoing it in your review.

5/5

Trustpilot

Even though our offers weren’t successful…

Even though our offers weren’t considered, our agent Tamara Price was extremely helpful. She helped us with filling out our offer form and gave us advice on how to make better offers. She’s very patient and always answers questions promptly.

李品儀 · 12 August 2022

Agent replied · 7 February 2025

We are so pleased to hear this! Thank you.

5/5

Trustpilot

Great rental move out experience

Olympia was my Property Manager assisting in the move out from a rental property and made the whole process very smooth and was hugely helpful time and again. Thank you!

BC · 5 March 2025

5/5

Trustpilot

Rufus and the team were exceptional

Rufus was very helpful when arranging viewings and presented the flat well. Him and the team guided us through the process throughly and in good timing. Chestertons have been amazing to work with and I’m exited to move into the new flat.

Helen · 3 May 2022

Agent replied · 7 February 2025

Thank you for sharing your review with us Helen!

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Chestertons's Google reviewsLeave Chestertons a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Chestertons Kentish Town hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Camden.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent