Every review we hold for the Bristol, City of office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
FacebookWe paid £550 to private company to get the property back to good standard, as we were first ones in, we painted to get rid of wear and tear, and then got charged for painting the walls back white… every wall was painted, all skirting boards were repainted, carpets cleaned twice, professionals end of tenancy clean, even went above and beyond and filled the corking from the house settling and jet washing the patio.. and they are trying to take away £1500 of our deposit when it was ready to move into when we left… do not rent from this management company they are criminal. Please tell me what’s wrong with this…
Hazel · 14 April 2025
Agent replied · 17 October 2025
We got £978 back from £1678… so if this happens to you fight for it, as they were only going to give back £178.
★★★★★ 1/5
TrustpilotI just wanted to leave another review…
I just wanted to leave another review as I want it to be acknowledged so they realise how ridiculous they all are.. tried taking a deposit away for wear and tear l and don’t even get me started on the service you get they choose to ignore you and leave you without power for 48 hours we will never ever use them again and will try our best to get this worded across to other people so they don’t make the same mistake as we did
Joshua · 12 December 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotDiabolical company - stay clear of them
Tried to deduct £900-£1000 from our £2,250 deposit with them. The reasons they gave was due to dust, the property needing a clean and have mould issues as well as marked walls. On what planet does that work equate to that sum. Additionally the house had a mould issue before we lived there and was a problem we faced all year, and when we first moved in the property it wasn't cleaned to a good standard and had marked walls. We are students and believe that they have taken advantage of this. The company aren't responsive and considering we moved out at the end of June 2025, we still haven't received our deposit back. Have now had to submit a formal complaint and potentially get the property ombudsman involved.
J · 17 September 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotI feel very confident when contacting…
I feel very confident when contacting Urpad. I always receive superb responses and feedback to all my requests and queries. I particularly enjoy Carolina. She is effortlessly polite and responds in a positive way to correspondence. Thank you, Carolina.
Susan · 23 March 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotRun for your life!!!
I went to rent a flat and instead walked straight into a masterclass in incompetence. This is my personal experience.
Anon · 28 April 2026
★★★★★ 2/5
TrustpilotDisgruntled customer
Rented a lovely property from them, nice area. Always paid rent in advance and when leaving the property had people in to clean carpets and the house and was charged additional £365 for Different things and cleaning!! The patio not cleaned - they don’t provide outside tap, dent radiator in lounge this was there when I took residence (told by neighbours they have the same on their radiator) adhesive on the bathroom door again this has been on there since taking the rental. Whilst I agree with some of the costing I don’t agree with all of them and to be honest it is like talking to a brick wall via reposit! This is just a few of the things mentioned. I would not rent from them again. I also find the rental price for a small two bed house extortionate at £1075 per month.
Carolyn · 16 June 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotAs a contractor working with them they…
As a contractor working with them they are a great company good communication reliable on time payments and the properties are well looked after
Jamie · 10 March 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotBEST LETTINGS AROUND!
We moved into a new build property last September. We had a few little things that needed doing here and there, and every single time they have been brilliant. They call us every time to confirm they receive a request, they check on us pretty much every week and I seriously could not be happier.
Isabella · 11 November 2023
Agent replied · 26 July 2025
Hi Isabella, thank you for your lovely review. As with many sectors, we can be targeted in situations that are beyond our control but nevertheless our teams work diligently behind the scenes to give everyone the best experience. I am delighted to hears your was exactly that!! Best wishes. David
★★★★★ 5/5
TrustpilotA Truly Positive Renting Experience
I’ve had a really positive experience with my landlord and managing agent.
Louise · 31 March 2026
★★★★★ 1/5
FacebookCan’t get hold of anyone - my pregnant daughter have paid a holding deposit for a house in Cwmbran ! No one answering phones or emails !!!
AVOIDDDDDDD
Emma · 30 September 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotI came to rent a flat and accidentally joined a sitcom
This is my personal experience and opinion.
Betty · 30 January 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotHeartless Urpad
I was with them for 3 years. I just want to leave one month early. I informed well advanced but they forced me to pay for that and go.
Udeshika · 4 April 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid at all cost
Avoid at all cost. Worst letting agent in the Uk. Mass exit from landlords currently with them. Horrible service, rude and don’t care about your property or tenants
Zac · 24 May 2023
Agent replied · 26 July 2025
Dear Zac, thank you for leaving a review on Trust Pilot as well as Google. For ease, I have copied our reply from Google for your perusal...
Dear Zac, I appreciate how easy it must be to write a bad review believing we have no right to reply, but I'd like to pick through some of the details if you don't mind.
According to a recent article in The Negotiator, there are roughly 24,500 letting agents in the UK but yet you feel we are the worse. I am assuming you have rented a property through the other 24,499 in order to comfortably make this statement. Perhaps your review is actually because your landlord served you notice and we had to deduct a small portion of your bond for damages at the end of the tenancy. You disputed it through the arbitration process, which is impartial, but they found overwhelmingly in our favour which indicates we clearly acted reasonably and professionally.
Incidentally, we were uncomfortable with the reasons why the landlord served you notice (we act on instruction by the way) and are no longer working with that individual. But luckily, we have grown our landlord numbers by a further 11% in 2023 to this point contrary to your unsubstantiated statement.
Be better Zac, not bitter. You might find that helpful.
★★★★★ 1/5
TrustpilotURPAD AVOID AT ALL COST /LANDLORDS…
URPAD AVOID AT ALL COST /LANDLORDS EXPERIENCE
Barry · 10 July 2024
Agent replied · 26 July 2025
Hi Barry,
If we are such a terrible company, why did The Property Ombudsman find in our favour when you reported us to them after our dispute?
We demonstrated not only did we act professionally but that you did indeed instruct us on a managed basis to secure a low finders fee and then fabricated scenarios in order to try and get released from the binding contract. We charged you the 6 months management fee (as per our terms of business, which you signed) so perhaps this was the trigger for you.
Your contractor used the wrong paperwork. Whilst they tested the entire circuitry in the property, they did not issue an EICR. Instead issued a DEIC despite only carrying out partial works in the property.
Either way, we are hugely relieved that you are no longer a landlord on our books. Sadly, we can reference tenants to check them out prior to offering a tenancy but we are unable to do the same on landlords who continue to live in the stone age, treat tenants and agencies terribly, and generally give the industry a bad name.
★★★★★ 1/5
TrustpilotBad poeple
We went to see a house and some andy who was show his a round lie about us said it 8 of his move in to the house but it was it only 4 of us but please watch your selfs as their are pigs their will lie not to give you a house
Simon · 16 July 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotDo not use this company
Do not use this company.
Eleanore · 9 July 2025
★★★★★ 1/5
TrustpilotThink twice....... Very rude people.
All the employees at this company are extremely rude, it feels like we are doing them a favor.
Sa · 29 October 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotURPAD Scott Anderson excellent customer service
Excellent professional support and customer service from Urpad and Scott Anderson in particularly. Very professional, understanding and very prompt in responding to any queries raised. Brilliant
Atti · 4 March 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotUtilised this company and would highly…
Utilised this company and would highly recommend and will be using in the near future. Fantastic communication and professionalism throughout the process.
Jess · 4 March 2023
★★★★★ 2/5
TrustpilotWorst letting agent I've experienced
Worst letting agent I've experienced.
Chelle · 20 August 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotDO NOT GO ANYWHERE NEAR THIS COMPANY!
TONI · 12 November 2022
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.