Every review we hold for the Belfast office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAs a tenant, avoid Re:Lettings like the plague and do not take their superficial niceties as sincere. Everything was seamless until I moved into the property. And then they became nothing but a money grabber. Only time I ever received punctual responses was if I somehow had missed some payment. After renewing my lease, my first payment was Β£15 short and they issued me an immediate ultimatum. Originally, they told me the wrong gas meter and gaslighted me into not issuing a refund after topping it up. It took 3 months to sort a routine window frame issue, even having the cheek to ask me if I had fixed it myself without having the bother of going through their own contractors. Now over a month since moving out, they are holing up my deposit after issuing a fake invoice demanding I pay over Β£100 for a clean that evidently never took place. Once I get this returned, Iβll be actively less stressed knowing I never have to deal with Re:Lettings again.
Tarlach Β· 28 November 2024
Agent replied Β· 23 November 2024
Dear Tarlach,
It is with regret that we have received your review and itβs unfortunate that a lot of the information you have provided is not factual.
To address your points as best as possible:
The rent increase was an additional Β£15 per month. You were informed at the time that you would have to increase your monthly standing order to allow for this as we cannot edit standing orders issued by payees. Standing orders are set up by you with your bank.
You topped up the wrong gas meter and then asked us for the money back from us for this error.
The broken window handle was addressed by two separate contractors, it was unfortunate that we had to ask you if it was repaired after the first instance, but following this up with you, as the tenant, was part of the repair process and we sent out another contractor once it was evident that the first repair wasn't adequate.
A pre checkout inspection was carried out prior to you vacating the property as you were abroad. You were not in attendance for this but your representative (mum) was informed about what needed attention as she was cleaning the property for you. After the checkout was completed, sadly we had to instruct a cleaner to attend the property. (Β£110) You raised a query over the amount of the invoice which we in turn flagged with the cleaning contractor who adjusted the invoice to a lower amount for you. (Β£60) We hate sending in cleaners which is why we do pre checkout inspections in order to avoid any later issues.
The deposit return timeframe is set out by TDSNI and we adhere to their strict legal guidance when dealing with any deposit deductions. The information relating to this was process issued to you by us and TDSNI at the start of your tenancy.
We understand that this process has not been easy and can appear confusing however we do firmly believe that we have been transparent and honest throughout our entire process and have included you in as much of it as possible in order to avoid potential grievance.
We wish you every success with your next rental property.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHad a great experience renting a student prperty with RE: Lettings. Very responsive and both Miriam and Nadine were were nice and understanding. We were even offered 50% off our rent during the Covid lockdown and although there was a pipe that burst (which was casued by the flat upstairs) and very serious building works had to happen during our second year we were given a rebate for the months leading up to the works and a month rent free during the heigh of the building.
Michal Β· 29 May 2021
Agent replied Β· 7 June 2023
Hello Michal,
What a great review to receive and thank you for your support. All the very best
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic experience with RE Lettings over many years as a landlord.
Great service from day one and any issues were communicated proactively and managed professionally.
I can highly recommend Richard and the team for anyone looking for a first class hassle free service
Samuel Β· 29 May 2023
Agent replied Β· 7 June 2023
Thank you so much Sam and all the very best with your future endeavours!
β
β
β
β
β
1/5
GoogleHappy to take my money, not so happy to behave themselves and follow the rules. Keys given out to contractors to let themselves in despite being told explicitly this is unacceptable and will be let in by me, only for the contractor to let themselves in a anyway. Not very legal. Same experience as others with cleaning dealing deposits. We received new furniture which was ripped and confirmed by the landlord in receipt (we helped him bring it in the house and he himself pointed it out) only for this exact thing to be brought up as damage caused by us when leaving. Rude, unprofessional and try to treat everyone like a student so they can try and get away with things.
Poor Β· 10 September 2022
Agent replied Β· 7 June 2023
Dear Sir/Madam/Person,
The only information we can glean from your review is that you were referring to dealing with a Landlord directly, which leads us to believe that we weren't involved in the management aspect of the property. We absolutely agree with you regarding access & keys. If the necessary and appropriate legal procedures are not followed this should be escalated to Housing Rights who provide an excellent Landlord & Tenant guidance service. The Deposit Dispute Resolution mechanism is also excellent at handling end of tenancy issues ref cleaning, damages etc.
It's unfortunate that you've had a bad experience and what ever way we were involved can only apologise. May we ask that you let us know who you dealt with so that we can have the same discussion with the Landlord to ensure this issue doesn't arise again. Many thanks - Richard
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHad an amazing rental experience! Nadine and her colleague were Super friendly and super professional in helping us rent our apartment with a super friendly landlord. After a couple of bad experiences with other agents, I can safely say Nadine is one of the best out there.
Thank you and best wishes!
Abe
Abraham Β· 29 March 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleNadine and team were superb from start to finish. Communications were fast and the whole process was seamless and stress free. We have two very happy tenants! Thank you to the whole team!
Natasha Β· 1 July 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHad a meeting with Nadine with reference to management of a few portfolio propertyβs, communication and explanation of the services was superb. I very much look forward to using this company for my property handling needs in the near future
John Β· 14 November 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI recently rented my spacious two-bedroom apartment through RE Lettings, and I must say, the entire process was incredibly smooth and hassle-free. Right from the initial inquiry to the final lease signing, RE Lettings maintained clear and prompt communication throughout. Their team was diligent in handling all the paperwork, ensuring that every detail was taken care of efficiently. I appreciate their professionalism and would highly recommend RE Lettings to anyone looking for a reliable and seamless rental experience.
Aftab Β· 1 July 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleHave rented with them twice and would recommend!
My experience with them has never been rushed and they respect their clients' time (unlike some other Belfast agents).
Their properties are good yet affordable.
To top it off I moved out of one of their lets due to changing housemate circumstances but found myself quickly in need of another rental. If you're reading this I'm guessing you know how mad the Belfast housing market can be! I contacted Re:Lettings back with them and they were calm, helpful and were able to offer me a house within a few days, perhaps even the same afternoon but I can't quite remember.
Caleb Β· 29 March 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat service by Daytona and team for tenants
Samuel Β· 30 August 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI have used RE lettings in the past and have nothing but great things to say about Miriam and Nadine. When there was a concern or issue, they were always on hand to help and resolve it. I found that they were very easy to deal with and would rent from them again, specifically because of these two lovely ladies!
Thanks again you two π.
Paul Β· 30 December 2019
Agent replied Β· 7 June 2023
Thank you so much Paul and all the very best with your future moves
β
β
β
β
β
5/5
GoogleDaytona and Team have been so helpful. During my tenancy change they acted quickly and helped me for the same. I will surely recommend to rent via this agency!
Aakanksha Β· 2 May 2024
Agent replied Β· 23 August 2024
Hi Aakanksha,
Thanks for providing this lovely feedback. We wish you the best of luck with your future property.
Warm Regards, RE Lettings.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleReLettings provided the best rental experience I have had as a student in Belfast for 6 years. They are friendly, professional and were very accommodating of any requests. Also, repairs were acted upon swiftly by good contractors. I would recommend them ππΌ β¦
H Β· 29 May 2023
Agent replied Β· 7 June 2023
Thank you so much for the great review and if we can assist with any future lettings, references etc please don't hesitate to contact us
β
β
β
β
β
5/5
GoogleLovely bunch of people, no issues at all with them would recommend going through looking for a place to rent.
Jamie Β· 3 September 2025
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI had a very positive experience as a tenant with Re:Lettings. Miriam, Nadine and Daytona were very responsive, friendly and helpful throughout my tenancy.
Rebekah Β· 29 March 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleRE have been looking after us for nearly 5 years. The team are always super helpful really friendly and are a pleasure to deal with. An appliance recently broke in our property, it was replaced in 2 says. With no fuss or hassle. Couldn't be happier
Alex Β· 30 December 2019
Agent replied Β· 7 June 2023
Thanks so much Alex
β
β
β
β
β
5/5
GoogleFantastic property agency. Always notified tenants in advance for any maintenance or inspections to be done. Definitely the best agents I've had during my time as a student in Belfast - would 100% recommend!
Tom Β· 14 April 2022
Agent replied Β· 7 June 2023
Thank you Tom - all the very best with the next chapter
β
β
β
β
β
1/5
Google****AVOID****
I hope enough people see this review, I want to urge current tenants to go through the their tenancy agreements with fine tooth combs as they have extortionate charges in small print. Take pictures of anything broken and anything unclean. They try and hit for cleaning charges and wear and tear, as an older couple they couldn't get away with charging us but they regularly take advantage of students. They also regularly give out master keys for people to cut, as long as you claim to be a tenant and seem convincing. They will deny this, but the woman in the office, who we will not name in case this is removed, has gave us the master key before, which we only found out later was an Illegal thing to do and explains how an old tenant still had access to our property. Extremely careless estate agent who are out to keep deposits.
Marcy Β· 8 June 2017
β
β
β
β
β
5/5
GoogleNadine and her colleague are very friendly, professional and meticulous in terms of paperwork. Supported through out in helping secure a nice apartment with a great landlord. Unlike other estate agents in Belfast, she is very responsive, clear and concise from the word go.
Well done, keep up the good work!
Ash
MagicEye Β· 29 May 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWas a long term tenant until recently. Office team were always very helpful. Maintenance was dealt with promptly and efficiently.
Duncan Β· 29 December 2020
β
β
β
β
β
5/5
GoogleRented for 5 years as student and grad, great letting agents, no issues getting any maintenance issues resolved, would recommend.
Christopher Β· 14 April 2022
Agent replied Β· 7 June 2023
Thank you so much for your great review! Can't believe it's been 5 years already. You have been an excellent tenant and wish you all the very best
β
β
β
β
β
4/5
GoogleI was renting a house through re-lettings for two years and they always addressed any maintenance issues quickly and the staff is friendly and welcoming.
Magda Β· 14 April 2020
Agent replied Β· 7 June 2023
Thank you for your postive review and all the very vest with your future move.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleVery well organised and polite team, kept us in the loop with any work that was being done to the house and made sure that any issues were attended to quickly.
Daniel Β· 14 April 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGreat team, quick and effective communication. Quick to send people to fix what needs fixed. Have been with them for more than a year now. They are professional. I'm quite happy.
Filipa Β· 29 March 2023
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.