Every review we hold for the Barnet office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent experience with Robert Anthony Property! We had been in touch with Adam who is very trustworthy and who helped us find a freshly renovated, spatious, and central apartment at a very good price for the area. All was smooth and you truly feel that you are working with a company who is trying to help, rather than to take your money. Definitely better than going for the big companies with sky-rocketing prices and stressed agents who barely get anything. I recommend!
Iulia-Lavinia · 23 December 2024
Agent replied · 24 October 2024
Many thanks Iulia.
★★★★★ 5/5
GoogleAdam was an absolute help for me and my friends! As students looking for an affordable place, we were a bit overwhelmed, but he made the entire process so much easier. He was incredibly organised and took us through every step with a level of detail that made us feel confident and secure. Thanks to Adam, we found the perfect rental without any stress.
Bharathi · 2 September 2025
★★★★★ 5/5
GoogleLooking for a new property to live is always stressful, but with quick replies and fast work, Adam was helping us organize everything so quick in a short amount of time for a stress free move in at a great property and location.
Magdalena · 12 October 2024
Agent replied · 10 April 2025
Many thanks for the kind word's Magdalena.
★★★★★ 5/5
GoogleI lived in a property managed by Robert Anthony Property for 3 1/2 years and only recently moved out due to housemate issues.
Adam from the management company was very helpful throughout my time at the property and if there ever were anything needing to be fixed, he would get it done as soon as possible. There were no high agency fees and when it came to departing the property the transition was easy.
Would highly recommend using this property management company.
Tamsyn · 26 October 2018
Agent replied · 24 October 2024
Appreciate the kind review, Tamsyn.
Kind regards,
Robert Anthony Property
★★★★★ 5/5
GoogleI found Anthony Agency through SpareRoom when I was looking for a place in London. They were super quick to respond and set up a viewing for me really fast.
Honestly, they’ve been really helpful and supportive the whole time, always there to answer my (many!) questions and guide me through everything. It made the whole process way less stressful.
Now I’m happily settled in a lovely studio, and I’m really grateful for their help. Would definitely recommend them!
Саша · 10 May 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI’ve recently used Robert Anthony Property to find a property to rent and Adam has been nothing but exceptional in helping me find the perfect place for me. Very professional and trustworthy, would highly recommend him!
Claudia · 9 March 2025
★★★★★ 5/5
GoogleWe recently moved to one of the properties. Even during the difficult times the whole process was quick and smooth. Adam was our agent. He was very helpful and professional. He made sure we had everything we needed and make our moving very easy. Thanks again :) 5/5 servicePositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Anna · 25 October 2020
Agent replied · 24 October 2024
Thank you, Anna! Glad to be of help.
Kind regards,
Robert Anthony Property
★★★★★ 5/5
GoogleWe were so pleased with our experience with Robert Anthony Property. Adam kept us up to date through the whole process. Communication was grate. Even though pandemic Adam worked hard to ensure we moved quickly as possible. Thanks again
Highly recommendedPositiveQuality, Professionalism
Piotr · 25 October 2021
Agent replied · 24 October 2024
Thanks Piotr, for the kind review on Adam from Robert Anthony Property.
★★★★★ 5/5
GoogleHighly Recommended! Thanks to Adam for the support to complete my move in process. Throughout the process, he was responsive and extremely helpful, making the whole “moving” process the least stressful as possible.PositiveResponsiveness, Professionalism
Jayan · 25 October 2022
Agent replied · 24 October 2024
Many thanks Jayan, for the kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleThis flat has been my home for the last 2 years and I can’t speak more highly about it. It is super spacious and bright and feels soo homely. Adam is also very helpful and responds/deals with any problems very quickly. If your looking for a lovely flat close to the heart of London, I definitely recommend this agency!
Lisa · 11 April 2023
★★★★★ 1/5
GoogleDon't waste your time with this agency. They've kept me waiting for 2 days for a viewing claiming there were other people interested (who of course didn't take the flat as it's practically built on train tracks, a thing that they obviously avoided to mention) and when I've called to remind them that I was waiting for a viewing they couldn't be bothered to take us to the property. A fantastic example of lack of work ethic and total laziness.
EDITED: Reading the comments I understand this is not the first time this has happened so you might want to consider checking on how your agents work.
Anthea · 25 October 2020
Agent replied · 24 October 2024
Dear Anthea Lorenzi,
Thank you for your message. Unfortunately, we cannot seem to find you in our records. Also, we do not have a property that is built on train tracks; which we also find quite bizarre. We wish you all the best in the future.
Kind regards,
Robert Anthony Property
★★★★★ 5/5
Googleso happy to meet Adam from Robert Anthony Property. Renting can be hard and full of difficulties, luckily met Adam, and the whole journey is smooth and he is so helpful. great experience with Robert Anthony Property.
Jennifer · 13 August 2024
Agent replied · 24 October 2024
Dear Jennifer, thanks for the kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleCurrently living in one of their properties. The facilities are great and service quality is good. At any time if anything needs fixing, they are able to schedule maintenance.
Shristi · 11 December 2024
Agent replied · 10 April 2025
Thanks so much Shristi for the kind review, of Robert Anthony Property
★★★★★ 1/5
GoogleThe worst thing about his job is that he promises people he'll show them the house, but he doesn't show it because he's just stalling anyway, even if he can't help it, he won't say it politely👎🏻 …
Nilgun · 14 July 2024
Agent replied · 24 October 2024
Dear Nilgun Acikgonul,
Viewings are subject to availability and this property is not available.
We wish you all the best, on your ongoing search.
★★★★★ 1/5
GoogleVery bad service. They took the deposit from us to lock the property, then disappeared and after a week told us that the landlord has agreed to give it to some other tenants, as they were moving in a bit earlier than us.
This after the fact that they raised the rent from what was agreed upon, saying the other tenants are offering more. Note that, all this happened once we had already paid the deposit and agreed on rent etc.
Would strongly advise anyone to steer clear of them. Extremely unreliable, with the worst customer service. Other comments also carry similar stories. Hope nobody else gets played like this.
EDIT - At least the agency did return the holding deposit on 13-03-2018.
Tushar · 26 October 2018
Agent replied · 24 October 2024
Dear Mr Singh,
We are sorry about your experience. Unfortunately, your proposal of an initial rental of 4 months was deemed to short.
We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret if you are not fully satisfied.
Therefore should you wish to discuss this problem further, please feel free to contact the manager of the office, Adam on
020 77941605
★★★★★ 1/5
GoogleWithout a doubt the worst possible estate agents in North London. I would recommend keeping away.
The only reason the tenants have decided to stay at the property has been a result of the positive relationship they have with my-self as the landlord, as i manage the property. You charge ridiculous renewal fees, and i have even been made aware that this year you have charged the tenants an admin fee of £25 on top of the renewal commission fees i have given you for no work what soever apart from printing a contract.
The government are rightly clapping down on shoddy estate agents such as yourselves. Unless you address your poor customer service and company policies regarding your fees you will continue to loose clients, and i'm not the first to complain about your poor service.
Costa · 26 October 2017
Agent replied · 24 October 2024
Dear Mr Constantinou, in relation to your comment, we are very sorry you feel this way. However, on further internal investigation into your post; not only did you agree to our terms, but also, our company successfully introduced tenants to your property over three years ago. These same tenants have been happily residing there now, for more than three years. Furthermore, you have paid our company fees regularly, without exception. In fact, it is further noted that you paid fees to us as recently as this week, which we are thankful for. In regards to charging a £25 administration fee to the tenants; perhaps, if more agency's offered costs as reasonable as ours, then these issues would not be on the government's agenda. Nonetheless, we take all comments very seriously so please do contact our head office on 020 7794 1605 if there is any issue you may not be happy about and we will try to resolve this.
★★★★★ 5/5
GoogleAdam was very helpful and ready to help everytime I needed. It was my first time renting while also being in the last year of university, and he made the transition very smooth and easy, I would definitely recommend.
Luisa · 11 April 2023
★★★★★ 5/5
GoogleAbsolutely excellent service! We were helped by Adam Feather, one of the agents with Robert Anthony Property, and would highly recommend him! Nice, personable, and responsible service!
Morgan · 26 October 2019
Agent replied · 24 October 2024
Hi Morgan! We are more than happy to have delivered excellent service and hope to assist you in your property needs in the future.
Kind regards,
Robert Anthony Property
★★★★★ 5/5
GoogleGreat experience in all, we had problems with the property when we moved in as the flat was far from clean but the agency quickly fixed this and any problems there after were fixed. Nice and efficient to deal with which is what you need. Our flat was in a beautiful location, so having an agency that dealt with things quickly made the whole experience great. Thank you.
LoveLife · 26 October 2018
Agent replied · 24 October 2024
Thank you so much for the great review!
Kind regards,
Bianca
★★★★★ 5/5
GoogleAdam is super friendly and helpful. Made our stay in London comfortable
Gaurav · 25 October 2020
Agent replied · 24 October 2024
Glad we have made your stay comfortable, Gaurav! Thank you for your review.
Kind regards,
Robert Anthony Property
★★★★★ 5/5
GoogleAdam has been really helpful throughout our time at the property. He answered queries promptly, helping us resolve them as they arose. Made our stay at the property hassle-free and pleasant.
Matthew · 25 October 2022
★★★★★ 5/5
GoogleSecond time renting in London. Adam replied to all my questions very promptly, making the whole process really smooth, and less stressful.
Hui · 10 April 2024
Agent replied · 24 October 2024
Many thanks for the kind review.
★★★★★ 5/5
GoogleIt was an absolute pleasure to work with Robert Anthony Property and especially with agent Adam Feather.
Wanted to say huge thank you for providing excellent service, professionalism, care in renting my flat as the process is big and complicated.
They are the best I have ever worked with! Amazing, Nice and Friendly TEAM!
Alinuta · 26 October 2019
Agent replied · 24 October 2024
It was a pleasure working with you too, Alinuta! Glad we have made the whole process smooth for you. Thank you for the great review.
Kind regards,
Robert Anthony Property
★★★★★ 5/5
GoogleI really liked working with Adam from Robert Anthony. Throughout the whole process, he was responsive and helpful, making the whole “moving” process the least stressful as possible. I would definitely recommend him to anyone looking for a new flat!
Elisa · 26 October 2018
Agent replied · 24 October 2024
Hi Elisa! Delighted that you are happy with our service.
Kind regards,
Robert Anthony Property
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.