Every review we hold for the Banbury office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleStaff rude and uncaring. Always take the side of the property owners.
Albert · 8 July 2018
Agent replied · 7 July 2023
Dear Albert.
You rented two properties through us and left both in poor condition. We explained what the problems were well in advance of you leaving and gave you every opportunity to rectify the problems. We then had no option but to charge you for various repairs, all of which you agreed with. It is worth remembering that we act for the Landlord of the property, not you. We are employed by the owner of the property and we are not impartial. I am sorry that you were dissatisfied with our service but I have reviewed your files and we acted professionally and correctly throughout. I would suggest that if you wish to discuss this further then you contact me directly rather than this more public method.
Ben Jones. Managing Director. Stepping Stones Letting Ltd
★★★★★ 5/5
GoogleI have been a client of Stepping Stones for the last 4 years and I can seriously say they are the best. They've handled both very difficult tenants and property-related issues with great skill, and offer an uncomplicated pricing structure and full transparency. Highly recommended
Terence · 8 July 2016
★★★★★ 5/5
GoogleThe Stepping Stones Team are brilliant, they are always helpful and offer a great service to both their landlords and tenants.
Emma · 9 March 2023
★★★★★ 2/5
GoogleI'm surprised they manage to rent any properties, the man that showed us around a house we were interested in, was rude, arrogant, and behaved as though he was doing you a favour letting you see the place, worst experience from a letting agent
Luigi · 9 July 2013
★★★★★ 5/5
GoogleWould recommend! Amazing team :)
Olivia · 7 July 2020
Agent replied · 7 July 2023
Thanks Olivia, much appreciated.
★★★★★ 2/5
GoogleUnprofessional rude staff who ignore your needs and communication. 90% of their listings are already let.
Mark · 8 May 2023
★★★★★ 5/5
GoogleStepping Stones were the dream! Super professional, efficient and considerate. I would 100% recommend them
Sophie · 9 March 2023
★★★★★ 5/5
GoogleAgency works really well. Everything on time and they always happy to help.
Anna · 7 February 2023
★★★★★ 5/5
GoogleWe have used Stepping Stones for many years and have always received excellent service. This provides us with great confidence that our property is being properly looked after whilst living a considerable distance away.
Terry · 8 July 2016
★★★★★ 5/5
GoogleVery competent and helpful letting agent. Knowledgeable and flexible. I have used them for eight years now and would recommend them highly above the usual brand of high street estate/letting agent
Andy · 8 July 2018
★★★★★ 1/5
GoogleUseless. Unhelpful. Few properties to offer.
Mike · 8 May 2023
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Silvio · 8 April 2026
★★★★★ 5/5
GoogleBen, Alison & team have looked after my rentals for some years now and I've always found them on the ball, helpful & pro-active. No hesitation in recommending them.
Simon · 8 July 2016
★★★★★ 1/5
GoogleIllegally erected a sign on my property. Twice contacted them to remove it and twice they did nothing. Now taking legal action.
Stephen · 7 July 2020
★★★★★ 5/5
GoogleDid a good job at at reasonable cost. No problems so far with rent collection which I always think is worth paying for.
Andy · 12 December 2016
★★★★★ 5/5
GoogleDid a good job at at reasonable cost. No problems so far with rent collection which I always think is worth paying for.
Andy · 8 July 2016
★★★★★ 1/5
GoogleWorse Estate Agent dont let with them, you can find better agents next to their door
File · 8 July 2018
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Korom · 15 September 2025
Agent replied · 15 April 2026
Hi Korom,
Thank you for taking the time to share your feedback. I am very proud of Stepping Stones and the reputation we’ve built over the years for delivering a professional, fair, and transparent service to both landlords and tenants. With that in mind, I am genuinely sorry to hear that you felt unhappy at the conclusion of your tenancy, particularly as everything had gone smoothly up until that point.
We take all feedback seriously, and I want to reassure you that our processes for checkouts and dilapidations are carried out strictly in line with TDS (Tenancy Deposit Scheme) guidelines, relevant case law, and recognised industry standards. Our aim is always to ensure that any charges are reasonable, justified, and completely transparent. Importantly, we do not profit from these charges in any way, they are simply to cover genuine costs incurred.
Having personally reviewed the timeline and correspondence surrounding your checkout, I can confirm the following:
The checkout inspection took place on 26th September.
A cleaning charge was emailed to you on 2nd September, which you confirmed you were happy to accept.
An additional cost was then communicated to you the following day, 3rd September, which was also within the TDS recommended timescales.
Regarding the damp marking, this was identified as being caused by poor ventilation. As a gesture of fairness, the cost was initially proposed to be shared equally between yourself and the landlord.
When you disputed this, we revisited the matter with the landlord, who ultimately agreed to cover 100% of the cost, meaning you were not charged for this item at all.
I appreciate that these matters can sometimes be frustrating and difficult, especially when they occur at the end of what has otherwise been a positive tenancy. While we have always acted in what we believe to be a fair and professional manner, I completely understand that you may see things differently.
If you would like to discuss this further, I would be more than happy to speak with you personally. Alternatively, you always have the option of raising a formal dispute through the TDS, who will independently review all evidence to ensure a fair resolution for both parties.
We value all of our tenants and work hard to maintain the high standards that have made Stepping Stones a trusted, independent letting agent in the area. If, after further discussion, you feel comfortable updating your review to reflect our conversation and the full context, it would be very much appreciated.
Kind regards,
Ben Jones
Director, Stepping Stones Letting Ltd
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Mihaita · 15 August 2025
★★★★★ 5/5
GoogleA big thank you for finding the perfect tenant stepping stones!
Julian · 8 July 2016
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Dorisz · 15 June 2025
★★★★★ 4/5
GoogleRating only, no written review.
SREELEKSHMI · 15 April 2025
★★★★★ 5/5
GoogleGreat people work there
JMC · 26 August 2018
★★★★★ 5/5
GoogleGreat people work there
J · 8 July 2018
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.